/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil numre
Fra : sonjor
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 23-08-09 12:29

Findes der en fortegnelse over mobiltlf-numre (som Krak/Eniro til fastnetnumre)?

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-09 12:33

Ikke over alle. Alle selskaber vil ikke oplyse numre, navne m.m. til TDC som har en oplysning. Du kan finde mange hos TDC. Måske har SONOFON, Telia og andre deres egen oplysning, men jeg tror det ikke.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-09 12:37

Nej det gør der ikke, hvis du søger på person navn, så kommer der i mange tilfælde et mobilnummer også, men det er helt frivillig om man oplyser sin mobilnummer til, og man skal selv aktiv tilmelde nummeret, alle de som ikke oplyser deres nummer til telefonbogen (eller hvad den kaldes] vises ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-09 12:43

Hvis brugeren ikke ønsker sit telefonnummer oplyst, så vil det ikke være muligt at finde personen.

Det samme gælder for taletidskort, det kan alle jo købe uden at skulle oplyse navn og adresse.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-08-09 13:06

Der skelnes ikke mellem mobilnumre og fastnetnumre på nummeroplysningen.

Men der er mange flere mobilnumre der ikke kan findes end der er fastnetnumre, bl.a. på grund af taletidskort og lignende

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 23-08-09 13:17

Tak for svaret HUGO-BØRGE.