/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Michael Jackson sengetøj
Fra : Dipsey
Vist : 3562 gange
100 point
Dato : 22-08-09 21:11

Er der nogen herinde der kender nogen der sælger MJ sengetøj. Helst det der blev lavet i sort/hvid. Havde et engang der blev slidt op desværre, og kan ikke finde sælgere på diverse auktions sider

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-09 21:23

Det har ifølge denne side http://www.arto.com/section/club/ClubInfo.aspx?id=143622&TabPage=Forum&TabContent=ViewThread&ThreadID=831686 været udsolgt længe, men der er en der skriver at hun sælger sit, så prøv at se om det er blevet solgt

Men ellers fortsæt med at holde øje, det bliver nok genoptrykt nu,hvor han er død

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 21:29

Er det ikke bare et sæt sengetøj med små nøgne drengebørn som motiv?? Hædr hædr

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-08-09 22:01

Har set det, hun skrev bare sidst i 08 :(

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-09 22:33

Ej der står da 16.3.09

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-08-09 22:42

Ja, der er en der har spurgt. Har været nettet rundt 50 gange og havde fat i et på moo-walkers, men har ikke hørt fra sælger meget længe, så har droppet det nu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-09 23:26

LOOOL Du blir' hurtigt sur hwa dipsey

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-08-09 23:27

Smut nu bare, hvis ikke du har noget godt at sige, det er ikke en diskutions side, men en hjælpe side og du lukker bare lort ud jeg ikke kan bruge til noget

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-09 23:30

Der er vist også designet MJ sengetøj med mange syninger.....som i plastiske operationer..

Husk også det sorte tørklæde for næsen, sengetøjet er allergifremkaldende.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-08-09 00:24

Jeg vil nu holde på alle de små drenge. De har da fred nu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-09 09:40

Og jeg holder på at han blev frikendt

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 23-08-09 09:50

Jeg er bare træt af at betale point for at folk kommer og skriver platte kommentarer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-09 16:30

Det må være muligt at oprette efterlysningsannoncer de forskellige steder.

Hvis vi søger på amerikanske sider, har de så samme slags dyner som i DK??

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 23-08-09 16:32

Har oprettet købsannoncer mange steder. Så sidste mulighed var at høre om nogen herinde lå inde med det :)

Kommentar
Fra : One2Many

Dato : 23-08-09 23:41

Kan du bruge et Pete Pan? Det er vist det samme!?!?

Annuller spørgsmålet
Fra : Dipsey

Dato : 11-11-09 13:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål