/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmkender søges
Fra : ChristianWei
Vist : 565 gange
220 point
Dato : 22-08-09 07:28

Over de næste fire måneder har jeg til opgave at finde filmklip til brug i DR's filmmagasin 'DR Premiere'. Derfor søger jeg nogen, som har adgang til en stor samling af betydningsfulde film (I ved, den slags som kunne blive vist et klip fra i programmet), der ikke lige er til at opstøve i de normale butikker i København - der kan jeg jo selv gå ind.

Så hvis du ved, at du har adgang til en masse klassikere som ikke længere sælges, så slå lige på den her tråd. DR betaler for filmene - og et mindre honorar for udlån kan vel også tænkes.

Mvh. Christian Wei

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-09 15:07

Jeg har vel ca. 25 videobånd med bl.a. Cleopetra, Drengene fra Brasilien, Tornfuglene, Driving miss Daisy, Farven lilla o.s.v. Ellers synd, jeg har lige kasseret ca. 100 bånd.

Du må få de bånd, du skal bare selv hente dem. Jeg bor i udkanten af Kbh. Send mig et personlig meddelelse her på Kandu hvis du er interesseret.

Kommentar
Fra : ChristianWei

Dato : 23-08-09 04:44

Det er virkelig pænt af dig at tilbyde, men jeg leder efter én jeg bare kan ringe til og som har en større base af film...

Men tak alligevel

Christian Wei

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 23-08-09 07:47

bibliotekerne har en pæn samling, også de "smalle" film

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 24-08-09 02:32

Our licens penge hard at work. Godt at se at DR er helt fremme på beadet når det gælder udvikling af nye programmer.

Den nye plan - DR kontakter ikke de filmstudier der har lavet filmene og spørger dem, De får private til at sende film til dem. Hvis De små nok klip af filmene kan det være De kan nasse sig til det.

Skide godt DR you did it again.

Godkendelse af svar
Fra : ChristianWei

Dato : 24-08-09 13:34

Tak for svaret granner01, selvom det nu ikke førte nogen steder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-08-09 20:47

Selv tak du.