/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Normal word
Fra : lham
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 20-08-09 18:22

Min gamle word , mener det er 6.0 har åbenbart suget ny kraft til sig fra Nettet ?
Hver gang jeg skifter line synes den det er smat at starte med med stort bogstav, et tal tillader den sig en gang imellem at fortolke som en dato-hvordan bliver jeg fri foralt det hokus pokus og bare får en alm "skrivemaskine" hvor jeg har fat i rattet !

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-08-09 18:31

Har ikke lige en word ved hånden, men det du skal er at slå autokorektur fra.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-08-09 18:41

Hvilket styresystem kører du egentlig sådan en gammel ting på?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 35 point
Dato : 20-08-09 18:43

Du kan sikkert finde dette i hjælp. (0pfølgning af Exterminator)
Søg på autokorrektur.

Citat
Slå autokorrekturindstillinger til eller fra
Klik på Autokorrektur i menuen Funktioner.

Benyt en eller flere af følgende fremgangsmåder:
Hvis du vil angive indstillinger for store bogstaver, skal du markere eller fjerne markeringen i de første fire afkrydsningsfelter i dialogboksen.

Marker eller fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Udskift teksten under skrivning for at slå autokorrekturindstillinger til eller fra.

Hvis du vil slå indstillingerne for stavekontrol til, skal du markere afkrydsningsfeltet Udskift teksten under skrivning og derefter markere afkrydsningsfeltet Anvend automatisk forslag fra stavekontrollen. Hvis du vil slå stavekontrollen fra, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Anvend automatisk forslag fra stavekontrollen.
Bemærk! Hvis du bruger de rettelser, der foreslås af stavekontrollen, skal du sørge for at slå automatisk stavekontrol til.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-08-09 19:30

jeg har faktisk programmet stående, så det kunne jo være sjovt at lave en maskine med windows 3.1 og word 6.0 "bare" lige for at vise folk at tingene rent faktisk HAR udviklet sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 20:52

Citat
Hver gang jeg skifter line synes den det er smat at starte med med stort bogstav

Selvfølgelig gør det - det skal den gøre.

DU skal ikke skifte linie - det passer den selv når der ikke er mere plads på papiret.

TVUNGEN linieskift har ALTID resulteret i den starter med stort (som standard) - den tror jo den forrige sætning er færdig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-09 21:54

Med et "blødt" linieskift >>> skift + enter <<<<< laver den ikke nyt afsnit og dermed ikke stort begyndelsesbogstav.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-08-09 05:00

Citat
åbenbart suget ny kraft til sig fra Nettet ?

lAD VÆREE MED AT OPDATERE DE GAMLE OLD-SAGER
BRUGER DET SELV OG KAN KUN SIGE GODT OM DET

MEN MØDER DU O-V--N SPØRG HAM, DA HAN SIDDER MED MIN LICENS
lol

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 21-08-09 07:16

Tak for svaret Eyvind.
Virker fint med autokorrektur modellen og også shift enter
Jeg havde lige husket forkert -Word 6.0 1993 , nej det er trods alt en word 2003