/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Nigeriabreve" igen igen
Fra : Krummen
Vist : 874 gange
200 point
Dato : 20-08-09 13:58

Hvorfor hede hule etellerandet får jeg den slags mails 6 - 8 gange hver uge. De har ikke set billeder af mig, så de ved ikke hvor dum jeg ser ud. Altså må det være dem, som er SNOTDUMME

Egentlig er det jo ligemeget, men inderst inde irriterer det mig alligevel lidt, at de tror at man er så snotdum at man hopper på det ævl.

Citat
Hello Dear,

My warm greetings to you. Do take this email as real and contribution to
humanity development. This is not an easy task due to my health condition and that is the main reason
why I contacted you after viewing your profile from the international directory.
Not actually that you are the best with my intellectual grading but I was driven
to contact you from the innermost being. And that was my main reason for getting to
you. Please do not be offended and I will understand completely if you cannot be of
assistance to me.

My name is Mrs.Augusta Hermina Sies; I am a dying woman who has decided to
donate what I have to you for humanity services. I am 57 years old and I was diagnosed for cancer for about 2 years ago immediately after the death of
my husband who has left me everything he worked for and because the doctors told me
I will not live longer than some weeks because of my health.

I decided to WILL/donate the sum of $1,500 000 (One million, five hundred
thousand dollars) to you for the good work of humanity and also to help the motherless and less
privilege and also for the assistance of the widows.I wish you all the best and may the good Lord
bless you abundantly and please use the funds well and always extend the good
work to others.

Here is the Contact information of my Attorney below:
Abogado De Justicia
Notario & Tribunal
Mr.Daniel Juan
Phone:+34-687-665-538
Email:dejusticia@aim.com

and tell him that I have WILLED $1,500 000 (One million, five hundred thousand
dollars) to you and I have also notified him. I know I don't know you but I have been
directed to do this.

NB: I will appreciate your utmost confidentiality in this matter until the
task is accomplished as i don't want anything that will jeopardize my
wishes.
From Mrs.Augusta Hermina Sies

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-08-09 14:05

Jamen sådan går det når man opgiver sin mail flere steder på nettet. Gør som jeg, få dig en ny mail og så opret dig en ofir mail (forum.dk) Derefter opgiver du kun din ofir mail på nettet når de spørger om mail. Så undgår du de brevet i fremtiden.

Og i en Ofir mail kan man gratis have 2 mb, men jeg tømmer min 1 gang om måneden, så det er ok. De mail jeg interesserer mig for den videresender jeg bare til min hjemmeadresse.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-08-09 14:12

opret en ny e-mail adresse og lad være med at give din nye adresse ud så mange steder.
Du kan jo bare give din gamle adresse ud og bruge den til steder du mistænker for at vil sende lort.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:22

Hmmm jammen hvordan får jeg så fat i de rare millioner milliarder dollars, pund, euro

Tak for rådet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 14:29

Citat
Hmmm jammen hvordan får jeg så fat i de rare millioner milliarder dollars, pund, euro

Du skal da svare på brevet

Ellers ved de jo ikke du interesseret....

Det er da synd for damen hun ikke kan komme af med pengene til en "værdig trængende"

HUSK - Du er udvalgt specielt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 14:43

Citat
Hmmm jammen hvordan får jeg så fat i de rare millioner

Følger Du den op skal Du blot indbetale $ 5000 "til dækning af udgifter" og oplyse Dit bankontonummer, så kører det...........ad helvede til.

Mange har skidt i nælderne og mistet en mindre formue, ellers var de stoppet forlængst med de breve der har huseret verden i snart 40 år.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 20-08-09 14:44

Citat
der har huseret verden i snart 40 år.

Ja - det var værre da der skulle frimærker på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 15:02

5000 $ er da billigt for at få flere mio $ LOOOL. Er de skattepligtige??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 15:11

Citat
Er de skattepligtige

Ja desværre - men du kan flytte til Nigeria

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 15:21

Citat
Ja - det var værre da der skulle frimærker på

Jeg ved ikke om de har brugt snailmail, det har så været til et begrænset antal modtagere.

De første så jeg selv på Telex for 30 år siden, og senere Telefax, der har de så brugt tid på at slå "kunderne" op i telefonbøger.
I dag køber de 100.000 mailadresser for et par $ og sender til alle på nogle timer.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 20-08-09 15:26

Jeg har lånt min konto ud til forskellige i pengenød.

Det går da fint.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 20-08-09 15:28

Citat
De første så jeg selv på Telex for 30 år siden, og senere Telefax, der har de så brugt tid på at slå "kunderne" op i telefonbøger.

Den gang løste man problemet med at sende en sort side retur, modtagers fax brændte sammen.
Om det går i dag, ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 15:35

Citat
sort side retur, modtagers fax brændte sammen

DEN har jeg aldrig hørt før, men det lyder troværdigt

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 20-08-09 16:23

Krummen > kan du ikke lige loade den mail header , hertil
Jeg elsker den slags mail især hvis jeg kan ????? igen

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 20-08-09 16:31
Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 20-08-09 16:54

656e2061662064652074696e67206a65672067f872202c206a65672067697665722064656d20656e20736361742066696c6d

---------------------------------------------------
oversæt ovenstående hex til txt her
http://www.string-functions.com/hex-string.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 19:08

Det kan jeg ikke. Har slettet den. Men den du linker til kunne godt tyde på at det er den samme. Samme navn går i hvert tilfælde igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 19:10

Hvad gør du ved dem dos-man??

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-08-09 19:55
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 20:00

Utroligt. Selv om jeg har læst om veldokumenterede svindelsager, hvor nogen er blevet taget i hoved og røv, har jeg svært ved at forstå at nogen kan være så dumme, at de ikke kan gennemskue dette fup. Og disse Mr.Ching Chang Sjask og Mr. Niggers oma. må jo have held i sprøjten ind i mellem, ellers ville det vel ophøre.

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 20-08-09 20:08

klumme > noget lign . det flesen siger men bare med mail og det er ikke sjove ting de får af mig
har min egen lille vira indbygget i en lille filmklip
men man ska jo lige hvilken adresse de kommer fra og med held kan man se det i header eller hvis de er dumme nok til at sende fra deres egen mail adresse .
og har et par gange kontaktet admin på Domain serveren
og nu får jeg aldrig mere noget af den slags ..................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 21:59

OK Næste gang jeg får en niggermail skal du få headeren...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-08-09 11:20

De mails har da et andet formål. De får os til at skrive sammen om dem. Og det er vel ikke så galt.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 19:55

Værs' go dos-man. Niggerbreve fra i dag

Citat
Mr.Henry Cerutti <Mr.Henry.com@compraspublicas.gov.ec>
send svar til   martinscerutti@aol.com
til
dato   19. aug. 2009 20.34
emne   Greetings..
skjul detaljer 22. aug. (2 timer siden)
Greetings..

I seek your assistance on a business transaction that will be of mutual benefits.
Kindly email me your name, company name (if any), your address, telephone and
fax number.
On your response, I will send you the full details and more information about
myself and the funds.
Kindly reply through my private

Email: martinscerutti@aol.com
Yours sincerely,

Mr.Henry Cerutti

Citat
Fra   Microsoft Corporation <info@microsoft.org>
send svar til   microsoft.claimsdept9@yahoo.com.hk
til
dato   22. aug. 2009 18.41
emne   Your E-mail Was Selected !!!!! (As A Winner)
skjul detaljer 18.41 (1 time siden)

Microsoft Corporations:
Customer Service
Your Reference No: ESP-X/M-2810
Your Batch No: 2009/101/MIC

Attn: Lucky Winner,

We are pleased to inform you of the release of the long awaited results of
Sweepstakes promotion organized by Microsoft,in conjunction with the
foundation for the promotion of software products,(F.P.S.)in our online
email lottery for the year 2009 in which e-mail addresses are picked
randomly by computerized balloting,powered by the Internet.

Your email address was among those chosen in the 2nd category and
therefore attracted a cash award of 250,000.00 (Two Hundred and Fifty
Thousand Euros) and a Dell laptop.

To begin your claim,do file for the release of your winning by contacting
our Foreign Transfer Manager:

Mr. Luis Garcia
Microsoft Claims Dept(Spain).
Tel: +34-63-4045-527
Fax: +34-91-1820-136
Email: microsoft.claimsdept9@yahoo.com.hk

For verification purpose ,Forward to him your claim details below;

(1) Your mailing address:
(2) Your Tel(Mobile):
(3) Your Nationality/Country:
{4} Your Full Names:
{5} Your Occupation:
{6} Your Age:

The Microsoft Internet E-mail lottery Awards is sponsored by former
CEO/Chairman, Bill Gates and a consortium of software promotion companies.The
Intel Group, Toshiba, Dell Computers and other International Companies. The
Microsoft internet E-mail draw is held periodically and is organized to
encourage the use of the Internet and promote computer literacy worldwide.

Congratulations!!

Sincerely,
Mrs.Raquel Sánchez
(Lottery Coordinator)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-08-09 09:28

Værs go dos-man. En til

Citat
Your Email ID won!
EuroMillion Lottery Intl. Program
FOREIGN SERVICE SECTION BARCELONA.
REFERENCE NUMBER: KFKW/KDEA
BATCH NUMBER: 2009/198 /XIM

OFFICIAL WINNING NOTIFICATION.

We are pleased to inform you of the released results of the EuroMillions Corporations
Sweepstakes Promotion in conjunction with foundations for the promotion of software
products organized for Software users.

This Program was held on 24th August, 2009, in Barcelona- Spain.
Wherein your email address emerged as one of the online Winning emails in the
1st category and therefore attracted a cash award of EUR1,500,000.00 (One Million Five
Hundred Thousand Euros) and a Compaq laptop. Your laptop, certificate of
winnings and your cheque of (EUR1 500,000.00 Euros) will be sent to your contact address
in your location.

Please take note, lucky winners will pay for their courier services delivery.
EuroMillions corporations only provides lucky winners with a laptop and the sum of
(EUR1 500,000.00 Euros) only. To file for claims of the release of your winnings,
Contact the Customer Service Officer with the information below:

1.FULL NAMES:
2.ADDRESS:
3.SEX:
4.AGE:
5.MARITAL STATUS:
6.OCCUPATION:
7.TELEPHONE NUMBER:
8.COUNTRY
9)BATCH NUMBER
10) REFERENCE NUMBER

Email: manuelborr@terra.es
Tel/Fax: +34 693 572 631
Contact Person: Manuel Borreria [CSO]

This Email Lottery is sponsored by Software development firms a
Software Engineering Resource Consortium Companies.
This internet E-mail draw is held periodically and is organized to encourage
the use of the Internet products and promote computer literacy worldwide.

Congratulations!!

Sincerely,
Mrs. Clarisa Fernandez
Online Coordinator

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-09-09 04:33

En mere dos-man. Skal du snart have flere??

Citat
fra   DEPARTEMENT INTERNATIONAL DE RECOMPENSE DE PROMOTIONS/PRIX. <infoeuromillionlotto@yahoo.com.hk>
send svar til   lottoinfoeuromillion@yahoo.com.hk
til
dato   2. sep. 2009 01.43
emne   JEUX LOTERIE
skjul detaljer 01.43 (3 timer siden)
FRAN?AISE DES JEUX LOTERIE NATIONALE
(LOTO EUROMILLONS) JEUX
SAFIG - FDJEUX SERVICE CLIENTELE BP 18147
7018 MELUN CEDEX, FRANCE
DEPARTEMENT INTERNATIONAL DE RECOMPENSE DE PROMOTIONS/PRIX.
www.fdjeux.com

REFERENCE NUMBER: EUMIL/9925 1340068/04
BATCH NUMBER: WW/5617/IFR

AWARD NOTIFICATION/ FINAL NOTICE.

We are pleased to inform you that as a result of our recent EURO MILLIONS LOTERIE SWEEPSTAKE INTERNATIONAL LOTTERY PROGRAM held on the 28th of August, 2009. Your e-mail address attached to ticket number: 22511965491-7710 with serial number 2204-854 drew lucky numbers 5-01-11-84-61-92 which cons?quent won in the 2nd category.

You have therefore been approved for a lump sum pay out of ?500,000,00{Five Hundred Thousand Euros}.Note that all participants in this lottery program have been selected randomly through a computer ballot system drawn from over 200,000 companies and
30,000,000 individual email addresses from all search engines and web sites.
This promotional program takes place every year; this is to encourage the use of the internet and computers worldwide. For security purposes and clarity we advise that you keep your winning information confidential until your claims have been processed and your money remitted to you.

This program is strictly for international participants ONLY!
You have to send following details in order to facilitate the processing and release of your winning

Name: ...........................................
Nationality:....................................
Contact Address..............................
Country of residence: ..................
Tel number: ..................................
Occupation: ..................................
Sex: ..............................................
Date Of Birth:................................
Winning E-mail Address:...............

This is part of our security protocol to avoid double claims and unwarranted abuse of this program by some participants. You are requested to contact your claims officer Mr. Larry Dominique, to assist you with the processing of your winnings and subsequent payments. Email Address:- lottoinfoeuromillion@yahoo.com.hk

All winnings must be claimed not later than one month after the date of this notice. Please note, in order to avoid unnecessary delays and complications, endeavor to quote your serial number and lucky numbers in all correspondence

Congratulations once more and thank you for being part of our promotional program.
NOTE: - YOU ARE AUTOMATICALLY DISQUALIFIED IF YOU ARE BELOW 18 YEARS OF
AGE.

Sincerely yours,
Mrs. Alain Caron
Customer Relationship Manager

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 05:59

naaaj altså hvor du heldig, men nu håber jeg ikke at du er under 18 år for så kan du jo ikke deltage, det må du jo af sikkerhedsgrunde meddele dem hvis det er tilfældet.

Men hvis du spørger pænt forudsat at du er under 18 vil de uden tvivl hjælpe dig, de er jo meget venlige kan du se.

hvorfor fan bliver de ved ????

god morgen ! men jeg hopper i kanen igen det er fan midt om natten.

dbh
per

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 06-09-09 19:11

Ingen er så snot dumme, at de hoppet på den, specielt ikke spørgeren ...

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 19:18

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-09 19:19

http://419eater.com de her gutter morer sig med at få de der klovner til de mest uhyrlige ting. Vældig underholdende.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 19:26

FORDI DU FORTJENER AT BLIVE SPAMMET