/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opvasker pumper ud hele tiden
Fra : semajeto
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 19-08-09 19:28

Vores ASKO opvakser er defekt - igen.

Der løber konstant vand ind i fra en si i maskinens højre væg som pumpen så konstant pumper ud og ingen knapper virker eller lyser.

Hvad kan der være galt?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 210 point
Dato : 19-08-09 19:38

Du har for meget vand, og trænger til at betale lidt mere vandafledningsafgifr til kommunen.

Luk for vandet og få repareret magnetventilen eller programautomaten.
Kan også være dimsen, som med impulser måler vandet af, som er defekt.

Kommentar
Fra : semajeto

Dato : 19-08-09 19:43

Tak for dit svar. Jeg har afmonteret soklen og der ligger også lidt vand i bunden af maskinen (som er 4 år gammel), men tror det lyder til at være en prof vi skal have fat i. Er der for forslag til en
i Stor København?

Godkendelse af svar
Fra : semajeto

Dato : 19-08-09 20:21

Tak for svaret transor.