/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
spraymaling sidder fast
Fra : janni_s
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 19-08-09 13:23

Jeg har en spraymaling som jeg skulle bruge idag for første gang. Men 'den man trykker på' sidder bare fast og der kommer ikke noget maling ud. Jeg kan godt tage 'den man trykker på' af og sætte den på igen.

Er der en der ved hvad jeg kan prøve at gøre for at få den til at virke? og er der noget jeg helst IKKE skal gøre?

Har prøvet at banke den ret hårdt med proppen ned mod jorden, men det hjalp ikke.

Vh

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 19-08-09 13:28

Det er den her, hvis det hjælper noget

www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5026&n=60100

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 19-08-09 13:54

Der sidder ikke en ring nede under tutten som skal af først ?

Tip: Når Du ikke skal sprøjte mere så vend dåsen på hovedet og tryk til der ikke kommer mere maling ud, så er dysen ren til næste gang.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 19-08-09 14:58

Der sidder med sikkerhed en rød ring under hovedet. Læs på siden af dåsen hvordan du tager den af.

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 19-08-09 15:02

Åh nu kan jeg se den... købte en masse og på de andre skulle man ikke tage noget af, så troede bare den var i stykker...

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 19-08-09 15:02

Tak for svaret LuffeA.