/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Klassifikationsfilter i IE
Fra : Doz
Vist : 2879 gange
100 point
Dato : 19-08-09 00:29

Hejsa

Jeg skal lige høre om der er nogen der kan hjæpe.

Mit problem er at mit klassifikationsfilter er aktiveret i Internet Explorer og jeg vil gerne have det deaktiveret, men problemet er at jeg ikke har koden.

Kan den nulstilles og evt hvordan gøres dette.

Hver gang jeg vil lave en ændring nu bliver jeg bedt om en kode.

Doz

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-09 02:48

Hvis du selv har aktiveret filtret, så ved du om der er en kode, hvis du ikke har sat en kode på, så prøv at trykke på Enter når browseren beder om koden.
Hvis du klikker på Funktioner og på Internetindstillinger, så kan du under fanebladet Avanceret klikke på Nulstil, det vil nulstille alt i din browser, men jeg ved ikke om det også gælder for filtret

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 19-08-09 17:53

Hejsa

Der er gode på men det er desværre ikke mig selv der lagt ind, men min eks kæreste.

Jeg har prøvet at nulstille det hele, men det virkede desværre ikke. Det er stadig det samme

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-09 18:36

Hent: http://www.reactive-software.com/content-advisor-password-remover.html

Kør den

har ikke selv testet den, hvis ikke den virker kan du slette den manuelt sådan her:
start regedit --> naviger til HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\Windows\Current Version\Policies\Ratings
find "key"
slet "key"
færdig

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 19-08-09 19:16

Tusind tusind for svaret EXTERMINATOR.

Det virker bare. Nu er den fjernet

Doz