/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Google Earth
Fra : bjarnebr
Vist : 1607 gange
100 point
Dato : 19-08-09 00:11

Min bærbare PC var forinstalleret med Google Earth i tre udgaver, men hvad er forskellen på de tre forskellige måder at åbne programmet:
Google Earth
Google Earth i directX-tilstand
Google earth i OpenGL-tilstand

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-09 02:10

DirectX og OpenGL har jo noget med grafikkortet at gøre, ikke alle understøtter OpenGL.

Min egen virker uanset hvilken jeg åbner, bare irreterende at den spørger hver gang, men den nyeste er stadig i beta.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-08-09 08:53

Min spørger ikke, men der er de tre genveje i startmenuen, når jeg starter programmet via punktet Google Earth kører det, hvis jeg starter programmet via en af de andre genveje kommer der en meddelelse om at nu kører programmet i den tilstand og så skaL jeg starte ved at klikke på en startknap.
Jeg har ikke forstand på hvad forskellen betyder eller hvad der er bedst.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 19-08-09 12:27

Slet de 2 ikoner på skrivebordet som du ikke bruger og så er det problem ude af verden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_OpenGL_and_Direct3D her er detaljerne om forskellen på de to ting.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-08-09 14:32

Det blev jeg ikke meget klogere af.

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 21-08-09 21:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål