/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista SP2 og WMP11 problem...
Fra : bimbobo2
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 18-08-09 17:44

Hej,
når jeg i WMP11 forsøger at åbne en folder med mine MP3 sange, denne folder er tom i første omgang.
Jeg går ind i filer, vælge åbn, peger på den folder hvor jeg har min musik, og så er den tom indtil jeg gør følgende: Jeg skal vælge "filtypen" i "åbn menuen" i den højre hjørne i bunden af vinduet og vælge alle filer (*.*), for at populere den igen...
Før i tiden, fand den automatisk alle mine MP3 uden at skulle ændre filtypen dernede.

Nu kan jeg ikke mere, er der noget som kan fixe problemet?

Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-09 18:42

Åbn wmp
Gå i "bibliotek"
Tryk på "flere indstillinger"

Der kan du konfigurere alt det du vil til wmp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-09 18:51

Du skal tilføje biblioteket til wmp så den aut. er opdateret....

Den søger jo KUN på de stier du har oprettet....

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 19-08-09 19:05

Tak refi, men det havde jeg gjort.
Den folder med alle MP3 er tilføjet.. det er lige som om det kan ikke gendende MP3.
Jeg har også refreshed file association så WMP er default for MP3..

Stadig tom folder.. indtil jeg vælger alle filer i medietype ("*")

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 06-09-09 18:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål