/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad er det nu for en??
Fra : Black_megan
Vist : 510 gange
90 point
Dato : 18-08-09 16:10

Hey Folkens :D Jeg har engang set en tegnefilm om en dreng der søger ly for regnen i et bibliotek så vidt jeg husker.. der mener jeg harn ligger sig til at sove eller sådan noget, i hvert fald kommer han pludselig med i et eventyr og der er nogen levende bøger som følges med ham.. mener den ene bog hedder "Gyser" :) jeg synes at huske noget med en drage til sidst han kæmper med..?? lyder det bekendt så giv mig endelig titlen, ku være sjovt at se den igen.. :)

tak for hjælpen :)

Black_megan

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 18-08-09 19:08

hmmmm mon det kunne være bøgernes herre ??

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 18-08-09 19:12

fandt ud af at det er den :
Den 10-årige Richard Tyler søger ly på et bibliotek, hvor han møder Bøgernes Herre, der sender ham ud på en lang rejse sammen med bøgerne Eventyr, Fantasi og Gyser. De fire træffer mange figurer fra bøgernes verden. Bl.a. gennem kampenmed en drage overvinder Richard sin angst.

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 18-08-09 19:15

undskyld de mange indlæg
på engelsk :The pagemaster og den kan lånes på biblioteket på VHS

Kommentar
Fra : sp4nker