/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Svar til Ballegaard knudsen.
Fra : habibiPro
Vist : 599 gange
20 point
Dato : 18-08-09 06:17

Når man selv har blacklistet Habibi Pro for bestandigt, er det vel ikke underligt du ikke får svar. og når du begynder på dit børnehave sprog , hvad andet kan du forvente end at blive udelukket,
Du har åbenbart fået hylet af omkring klokke 03 i nat, igen du har igen sendt et indlæg til en anden hjemmeside, hvor du klager over dit forrige indlæg blev slettet, vær sikke på at det sidste også bliver fjernet

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 18-08-09 09:47

Hvad er spørgsmålet??

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-08-09 11:24

At Ballegaard Knudsen, mener jeg er tåbe, det tager jeg ganske let. Det må Husted på DJ også være siden han helt har slettet det sidste indlæg fra i nat. Vel også dem der fyrede dig fra Kalø og dem der smed dig ud af DLS, samt Jensen fra Jagtformidlingen, med mange andre.
Det der piner mig mest, er hvordan din nære familie har det med at leve , med en person der sider oppe til langt ud på natten og udleder sin sure galde,.
Nu har du meget svært ved at forstå, prøv nu alligevel at læse de tråde jeg har skrevet, ingen stæder har jeg angrebet dig med noget personfnidder før du selv har begyndt, at jeg så siden har givet dig det glatte lag, vedkender jeg, du kan simpelhen bare holde dig fra mine tråde, så skal jeg nok lade dig være i fred, du bestemmer selv, om du vil tilsvines, men når du i andre tråde, selv begynder vil du stadig få, hvad du tilkommer, så enkelt er det. Den sidste tråd bag du selv om at blive rejst, da du har udelukket mig forlængst.
Se engang hvor pænt der skrives på jagtformidlingens debatside siden du blev smidt på porten.

Tro endelig ikke du er nogen engel.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-08-09 14:50

Yngeligt at se Ballegaard Knuden igen angribe min person på sin egen tråd, han har udelukket mig fra, og siden fremstille dig selv som et lille udsykldigt barn, der prøver at sladre til læren og de lidt større drenge i klassen for at få mig kanøflet, det er nøjagtig som dengang du gik i skole lille Bent, da havde du de selv samme problemer fordi du ikke har lært at opføre dig ordentligt, det husker du nok ikke mere, at det dengang også var sådan, jeg gerne vedgå, du får nogle på huden når du stikker trynen for langt frem. men ikke ufortjent, gå bare ud hyle videre, det er vel det du har bygget grædemuren til.eller gemme dig bag når de store drenge kommer efter dig. sølle bette Bent

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-08-09 23:39

Fy hvor du lyver B B , du har slettet mig for bestandigt lille Bent, at lyve gjorde du også som knægt. og forøvrigt skriver jeg ikke mig ikke, under flere navne, her lyver du igen.
B B du skriver dig som B B 1 og som julemanden, du er alt for tydelig, hvem ville ellers forsvare B B 1, ingen vel da.
At du ikke kan skrive på DJ, uden Kent Husted sletter dine indlæg den er flov, her må du hellere sladre til Ole om hvor uretfærdigt du bliver behandlet .

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-08-09 04:30

Alle kan hvis nu se og forstå,hvad det hele drejer sig om.

Jeg må dog spørge igen habibipro - hvad er spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-08-09 06:59

Julemanden.
Sådan helt ærlig.
Kan du fortælle mig hvorfor ham Ballegaard har det så svært med andre mennesker, som nævnt tidligere i tråden, alt hvad deltager i, gør han sig upopulær, prøv og se alle de mennesker han har skændes med her og på de forskellige hjemmesider, det ender altid med han klager over dem der driller ham, samme han er igang med nu, at lave en ond stemning mod mig.
Du julemand er det generelt sådan for Ballegaard hvis ikke det er ham der sætter dagsordnen , så bliver han sur og ond, du kender ham så godt.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-08-09 10:49

Selvfølge lukker jeg for B B og julemandens adgang til tråden,når de går over stregen, det er tydeligt det en og samme person, igen andre kunne vel drømme om at forsvare en person der selv lægger op baladen. Som sagt før kan B B bare holde sig fra mine tråde, intil han lære at moderere sit sprog, også selv om han skriver sig som julemanden. Derimod når vi deltager i andres tråde, må B B være forberedt på at modtage drøje huk, så snart han begynder på balade mod min person.
Folk der skriver på kan du, kan sikkert selv afgøre, hvem de skal lade være med at svare, uden B B opfordringer.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-08-09 11:31

Fortsæt du blot med dine gætterier.
Forsæt med at debattere med dig selv, så skader du da ingen..
Fortsæt du også blot med at vise, at du ikke gider svare.

Til BB fortsæt du med at være tavs - manden er skør og jo mere han skriver til sig selv.
Jo mere viser han, at du har ret. Så tiden viser altså hvem af Jer der er den klogest......

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-08-09 12:15

Se nu hvor latterlig at Ballegaard Knudsen prøver at forsvare sig selv. ved at agere dobbeltgænger. Han kan åbenbart ikke huske fra dengang han gik i skole, hvor mere han prøve at sladre om andre hvor flere fik han på tuden og brølede op i vilden sky, stakket lille søle bette Bentmand, der aldrig bliver klogere.
Var Ballegaard Knudsen bare lidt klogere ville han opdage hvem af os to der bliver mest til grin.

Habibi Pro

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 19-08-09 15:04

Julemanden/bb1 Det er altså ret nemt at hvem der skriver, hvis du ville være dobbeltgænger, kunne du så ikke i det mindste forsøge at sløre hvem du er?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-08-09 16:08

Simon Ms.

Jeg er ikke dobbelgænger, jeg har ingen behov for at forsvare mig selv.

Jeg kan se er er lys forude, BB vil fremover prøve at skrive pænt, og begynder han ikke igen at svine mig til, selvom jeg ikke har samme meninger som ham, så skal han nok blive fri for mine grovheder, håber han har taget ved lære, han skal bare huske på hvem der har lagt op og begyndt, med benævenlser som klovn tumling og detlige, han skal vide, han har igen eneret på kandu.

Jeg glæder mig at se om B B kan og vil føre en sopper tone

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 19-08-09 20:56

habbilPro, Jeg tror du har misforstået mig, jeg forsøgte at henvende mig til Julemanden/bb1, jeg forstår ikke en person vælger sådan et navn og er så ensidig, hvis han ikke vil have man skal kunne regne ud det er ham.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-08-09 23:20

Simon-ms Du kan tro og forestille dig lige hvad du ønsker, men Jeg julemanden på Kandu er ikke den samme, som bb1!!

bb1 er den eneste person herinde, der har opgivet sit eget navn og hjemmeside. Det er også grunden til, at personer som Habibipro har kunnet svine ham til ved at hente materiale herfra.

Ønsker du at støtte den linie? - er du lige så ufornuftig, som habibipro.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 20-08-09 10:56

Balegaard Knudsen.

Simon ms har selvfølgelig luret din måde at skrive på, ingen andre har brugt ordret blot, og din tegnsætning er også afslørende.
At jeg Habibi Pro skulle havde hentet oplysning ved Julemanden nej og atter nej.
Nu har du jo en gevaldig afslørende hjemmeside, foruden jeg har kendt dig meget længe, og bor ikke særligt langt fra dig, og rygter og gode kilder fortæller, hvordan Ballegaard Knudsens jagtmoral er eller manglende.
Ærgerligt for dig gamle jas, at det ikke er lykkedes for dig, at få skabt et større mishag mod Habibi
Pro, det er nærmere blevet til det modsatte.

Vi ser om du lærer at skrive pænt fremover, ellers kender du opskriften.

Jeg lukker siden ned, jeg kan altid hurtig oprette en ny, om nødvendigt.

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 20-08-09 16:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

ikke mere kød på det ben