/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad gør man ved det?
Fra : bb1
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 18-08-09 02:50

Habibipro får stillet et spørgsmål ikke særligt svært, men han vil ikke svare, skriver at det ikke vedrører tråden Ok så kommer det her igen i en ny :

Habibipro svar på det du bliver spurgt om: Hvor meget betaler du selv, for at du må deltage på jagt sammen med de få?????? På statens arialer - du skriver jo selv at du har deltaget-husk det!

At habibipro måske ikke evner at svare,kan være forstålig, men at han efterfølgende, sviner en til i to indlæg og stiller spørgsmål for så sluttelig, at udelukke en fra sin tråd, så man ikke kan svare.

Det er simpelthen under lavmål end ikke et barn kunne finde på det....

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 18-08-09 07:23

Hvad med at sende en besked til ham i det interne post system ? Så slipper vi andre for jeres barnlige debatter der kun går ud på at skændes og svine hinanden til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-09 09:50

Det er forsøgt flere gange, der for spørger jeg: Er det rimeligt at en enkelt person, skal have lovtil fortsat under både det ene og andet navn, at ødelægge ALLE indlæg herinde?

Hvis I mener det så sig fra eller til. Det er det jeg gør!!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-08-09 09:51

Postsystemet har kombatanterne også bannet.

Jeg tænker på den gamle sang, "To som elsker hinanden"

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-09 10:36

Nej Luffe A Det ved du godt ikke kan lade sig gøre. Du skulle hellere prøve, at komme op med en løsning her... Hvad er din mening. Hvordan løser vi sammen problemet?

Hvis ingen syntes, at der er et problem og hvis ingen syntes, som jeg, at det er møj iriterende, at der ikke kan skrives et eneste indlæg inden personfnidderen kommer fra denne ene person. Ja, så kan det jo være lige meget alt sammen.

At vi ikke alle herinde kan/er af samme mening omkring alt er forståeligt nok, men at en tåbe som habibipro under flere forskellige logind skal have lov til, at ødelægge ALLE indlæg. Det må der da være andre end mig, der mener...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-08-09 11:00

Løsningen må vel være at slække på sine meninger samt at undgå personlige angreb, herunder konstante henvisninger til tidligere episoder.
Det er sådan man løser tilsvarende problemer i dagligdagen på arbejdspladsen og hjemme, hvis ikke det lykkes må den ene eller begge parter trække sig fuldstændig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-09 14:11

Det har du ganske ret i Luffe A

Det har så sandelig også været forsøgt i denne sag og det er netop meningen med mit indlæg, at vise det..

Men men men, hvis ikke det er andre end mig, der forsøger at overbevise habibipro og D.L.S. om DET, så nytter det jo ikke noget. Han har selv skrevet, at han ikke tager KanDu særlig seriøs og det har jeg det meget svært med, at ikke andre også reagere over hans holdning, selvom det ikke er dem det går udover, har jeg også svært ved at forstå, når flere ofte giver udtryk for at de er utilfredse!!!!

Vil man optræde/diskuterer med andre annonymt, så er det mindste man kan forlange da, at vedkomne er seriøs altså svare på de spørgsmål, der stilles og ikke selv stiller spørgsmål, som kun har et sigte at svine andre til...

Men igen,hvis det er det man ønsker herinde - så får man den debat tråd man selv ønsker en helt igennem useriøs, som ikke kan tages alvorlig....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-08-09 18:13

Hej bb1.

Nu skuffer du mig en lille smule. Hvordan kan du afkræve svar fra en du har blacklistet.???
Manden har jo ikke en rimelig chance på at svare dig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-08-09 22:10

Jeg har ikke blaklistet nogen i denne tråd...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-08-09 08:09

Til bb1

Jeg tilslutter mig helt Heidi-Ho i denne sag ! Da du jo har black-listet habibipro permanent den 270609, kan han ikke svare dig direkte, men er nødt til at lave en ny tråd ! Så enkelt er dét !
Her gik man og troede at du, som én af de ældste brugere af kandu og dermed én af de "klogeste", kender til benyttelsen af black-liste funktionen, men det må man konstatere at du ikke gør !
Det er overraskende og dog ! Du har før benyttet denne "taktik" overfor andre, men mod selv uvidenhed kæmper ...................................!

Med ønsket om en snarlig god jagtsæson til alle, ingen nævnt - ingen glemt, forbliver jeg

Med venlig hilsen

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-08-09 10:17

Hvor er det morsomt. Vi er nu i nøjagtig samme situation som for et halvt år siden. Blot med omvendt fortegn. Den gang var det Tonganeseren, som svinede mig til, selvom han inden han startede tråden havde udelukket mig. Ikke en eneste af Jer opponerede. Heller ikke da Habibipro i sin forrige tråd efter at have udelukket mig, blev ved med i tre indlæg, at svine mig til.

<konklusion: Vil I påtale en fejl, så er fejlen ens uanset hvem der begår den!

Jeg bag om Jeres mening og ikke om andet. Habibipro, som end ikke anonymt er den han udgiver sig for og som indmeldte sig her på Kandu da Tonganeseren kom fra ferie. Hjælper I straks ok – så fik jeg da svar på det!!! – Uden julemandens hjælp.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-08-09 11:42

Min gode Bendt Ballegård.

Du ser da ud til at more dig - men hvis du nu selv opførte dig anstændigt en gang imellem (du har jo for nyligt vist at det kan lade sig gøre) så tror jeg bestemt du vil blive behandlet som du selv ønsker at blive det.
Jeg skal ikke forsvare hverken habibipro eller andre, men hvis du f.eks. går ind på habibipro's profil, er du IKKE blacklistet her - det kan godt være han i nogle specifikke tråde har gjort det, jeg har ikke fulgt med i den seneste tid, men permanent er du tilsyneladende ikke - så hvad er problemet ? Prøv nu at gribe lidt i egen barm - så "uskyldig" er du heller ikke i nogle af de mange tråde du bevæger dig i ! Se dog frem menneske - alt det der er sket, kan du alligevel ikke gøre om, men derimod kan man selv påvirke det der skal ske i fremtiden.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-08-09 12:21

Hvis ikke denne tråd netop er et bevis på, at det rent faktisk er lige hvad jeg gør - så må det knibe gevaldigt med forståelsen hos nogen.

At habibipro har slettet sin blackliste igen er for at provokere mig til, at svare på hans tråd, men det opnår han ikke. For jeg ønsker at få stoppet alt dette personfnidder, men igen hvis ingen gider hjælpe mig, så må det jo være fordi i er lige glade med om den ene tråd efter den anden ødelægges på grund af en enkelt person. Er det tilfællet så sig frem, så ved jeg i det mindste hvad jeg har at forholde mig til.

Med hensyn til at skrive pænt og at jeg har vist at det kan jeg godt - Ja selvfølgelig kan jeg det, men når man den enegang efter den anden udsættes for personfnidder i den grad, som habibipro levere, så har man kun to muligheder, at svare ham eller at lade være og jeg har altså valgt det sidste for manden/kvinden er helt håbløs...

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 23-09-09 22:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Så må bliver der også lige ryddet op her - for når hylerne ikke kan/vil forstå budskabet. Så er det jo svær, at være seriøs.