/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Skabeloner
Fra : sandralund
Vist : 2304 gange
20 point
Dato : 17-08-09 23:35

Hey..

Nogen der ved hvor man ka' downloade skabeloner til malerier ??
Altså dem man selv står og maler

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 20 point
Dato : 18-08-09 05:25

Skabeloner af hvad?
Hvis du mener bogstaver som en slags stencils, hvor man lægger skabelonen på og maler gennem hullerne, så skal de købes hos boghandlere eller lignende. Hvis du downloader og printer ud, skal du jo have besværet med at klippe eller skære hullerne ud i papiret, inden du kan bruge dem. Og det bliver sjældent pænt.

Godkendelse af svar
Fra : sandralund

Dato : 18-08-09 05:46

Okay..

Mange tak.. Det var bare en opgave min veninde satte mig på og ka' simpelthen ikke finde
noget nogen steder.
Nogen som ved hvor man ka' downloade det alligevel, selvom det er noget bøvl ??

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-08-09 05:48

Mener du sådan nogle med tal, hvor man farvelægger billeder efter en talkode - altså "painting by numbers"?

Så er der noget her:

http://www.hobbyshoppen.dk/produkter.php?kat=105&gr=81&offset=0&gclid=CKmmxsmprJwCFZeD3godd3S5jA

Der er rigtig mange, men de skal bestilles online og kan altså ikke downloades.

Kommentar
Fra : sandralund

Dato : 18-08-09 07:54

Nej.. Men ellers tak

Jeg mener skabeloner med mønstre som man ka' male over på et lærred oden det kommer
udenfor stregerne

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 09-11-09 07:55

Flygger har hafy skabeloner liggende. Men du kan give din veninde mit tlf.nr. m.m., så kan hun ringe og få alle de tips og triks hun har brug for, eller hun kan sende et par billeder i fuld størrelse af det hun laver, så kan jeg kommentere dem. gerne nogle der giver hende problemer.

Mvh

A.C.Rosmon
Kr. Koldsgade 8
7700 Thisted
a.c@rosmon.dk