/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bedst abonnement til Iphone?
Fra : Millister
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 17-08-09 23:05

Er Telia eller 3's abonnement billigst til iPhone 3GS 32 GB Sort?

For mig ser det ud som om det klart er 3's, da selve iphonen også er billigere og jeg får 20gb fri net i stedet for 10 hos telia. Men er de 0,60kr takst i taletid, først når jeg har talt for de 300 minutter? (hos 3)

Men kan ikke helt gennemskue det, der sikkert nogle fælder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-09 07:56

Om du får 10, 20 eller 30 Gb fri net er vel underordnet.

Hvem i himlens navn skulle have brug for datamængder i den størrelse på en mobiltelefon

Men en ting kan du være ret sikker på...... med mindre du udnytter dit abo 110% tjener du ikke en 5 øre på det...

Alle disse abos er udregnet så du i sidste ende betaler det samme hvis du udnytter dem.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 18-08-09 15:43

Det mærkelige er bare at ved telia betaler man 2000 for telefonen o g at ved 3 betaler man kun 1300 for telefonen... Og de eneste forskelle jeg kan se på abonnementerne at man ved 3 får 10 ekstra gb net? Man betaler jo 600kr om måneden ved hver og har fri sms og 300minutters taletid...

Så for mig ser det ud som at 3's er 700kr billigere, men hvad er det jeg overser?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 18-08-09 15:59

Jeg ved ikke om du overser noget da du ikke har lavet link til tilbuddene

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 18-08-09 16:43

Ups, ja glemte da helt at få linkene med, men jeg er vist ved at få styr på det nu, så du får bare et tak for opmærksomheden refi!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-09 17:06

Selv tak....