/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Videresende foto
Fra : gwh
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 17-08-09 20:45

Hej Hvordan videresender jeg foto fra Pisasa, skal jeg sende dem på mail, med 80 filer ,hvor hvert billede skal åbnes ? eller er der en anden måde at gøre det på ? Skær evt. opskrift ud i pap så jeg kan forstå det, tak
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-08-09 05:34

Hvorfor nøjes du ikke med at redigere dine billeder i Picasa og smider dem over i en mappe, som du så kan sende billederne fra?

Jeg synes det er besværligt, at skulle sende billeder fra Picasa....

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-08-09 06:17

Hvis dine billeder ligger på Picasa's webserver - Picasa Webalbum - så ka' du nemt dele dine fotos med andre ved at hjælp af Del-funktionen i albumindstillinger!

Hvis de ligger på din egen pc, så er du nødt til at formindske billedstørrelsen inden du sender dem!

Læg alle dine formindskede billeder i en mappe - komprimér dem til en RAR eller ZIP fil og send denne!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 18-08-09 07:46

Salm de billeder du vil sende nede i "holdboxen" -venstre hjørne nederst vælg ikon "send som e mail "-så kommer du ind i noget Google hvor du skal skrive adressen på modtager. Er ikke helt klar over om det kræver du selv har en Google E-mail konto-hvis ikke du har og det er nødvendigt så er det jo gratis at oprette en. Har virket uden problemer for mig.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 18-08-09 11:57

Citat
Hvorfor nøjes du ikke med at redigere dine billeder i Picasa og smider dem over i en mappe, som du så kan sende billederne fra?
Fordi jeg slet ikke kender til det, og hvordan man gør, kan du skrive lidt mere udførlig hvad jeg skal gøre ?
Citat
Hvis de ligger på din egen pc, så er du nødt til at formindske billedstørrelsen inden du sender dem!

Læg alle dine formindskede billeder i en mappe - komprimér dem til en RAR eller ZIP fil og send denne!
Jeg aner heller ikke hvad det er der skal gøres her, desværre
Citat
så kommer du ind i noget Google hvor du skal skrive adressen på modtager. Er ikke helt klar over om det kræver du selv har en Google E-mail konto-hvis ikke du har og det er nødvendigt så er det jo gratis at oprette en.
Jeg har lige været inde og se på oprettelsen af en sådan konto, men er lidt betænkelig ved at oprette den , der er så mange betingelser man skal accepterer, så tror ikke det er noget for mig.
Mvh. gwh

Annuller spørgsmålet
Fra : gwh

Dato : 20-08-09 10:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Men tak for jeres indlæg.
Mvh. gwh.