/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gemme spillet spore?
Fra : ulrik1976
Vist : 622 gange
300 point
Dato : 17-08-09 20:00

hej kan man flytte spore figurene som man har lavet til en anden pc.

vi har nu installeret spore på maskine "x", kan man så flytte sin profil til maskine "x"

kan det gøres online?

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 18-08-09 10:00

Hej Ulrik,

Så vidt jeg ved kan det ikke gøres online, men det er ret nemt.
Spore savegames ligger i følgende mappe:

Windows XP: C:\Documents and Settings\Dit brugernavn\Application Data\Spore

Windows Vista: C:\Users\Dit brugernavn\AppData\Roaming\Spore

Du skal simpelten bare kopiere indholdet af mappen til den anden PC.

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 18-08-09 10:05

Forresten, hvis du ikke kan se "Application Data" mappen, skal du have din Windows til at vise skjulte filer og mapper.
Windows XP: Start Stifinder, gå i Funktioner og Mappeindstillinger, og under fanebladet Vis.
Her sætter du en prik i "Vis skjulte filer og mapper".

- Fremgangsmåden er stort set den samme i Windows Vista, men jeg har ikke mulighed for at prøve det efter lige nu.

/ MJ