/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med opstart
Fra : Breunski
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 17-08-09 19:33

Min baerbare er pludselig gaaet i koma.

Naar jeg starter om, stopper den og jeg faar listen med fejlsikret m.m.

Jeg kan starte i fejlsikret med netvark, og nu har jeg forsoegt at aendre opstarten, men intet virker indtil videre.

Jeg har forsoegt med restore fra i loerdags, hvor den virkede fint. Men igaar, men min soen spillede gik den kold og lukkede ned.

nogle loesningsforslag?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-09 19:39

Hvis du kan få den til at "køre" efter et tidligere gendannelsespunk.
Og den så går ned når der spilles kan det være en driver som ikke er rigtig.
Du skal kigge i enhedshåndteringen, om der er nogen gule markeringer.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 17-08-09 19:52

Den vil ikke starte op efter et tidligere gendannelsespunkt. Det hjalp ikke.

Den "kører" stadig i ring indtil jeg vælger fejlsikret

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-08-09 19:55

Hvilken Windows version?

Clou

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-08-09 22:25

grafik kort er gået....

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 18-08-09 07:59

Det er Windows XP. Er det grafikkortet, når den kan starte op i fejlsikret?

Den viser det sorte billede med windows, men når den skal slå over til windows går den ud og starter forfra.

Annuller spørgsmålet
Fra : Breunski

Dato : 23-08-09 09:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Nu startede den pludselig op almindeligt efter en uge med problemer. Men jeg har desværre ikke fundet en forklaring på problemet.