/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Bruger account lost!
Fra : Jonztrup
Vist : 310 gange
24 point
Dato : 17-08-09 16:08

Hej Kandu.dk

Jeg har ved en fel kommet til at slette en bruger account, hvor alle mine instillinger lå.. og jeg kan ikk genorette den..

-men når jeg går ind i Documents and settings så er bruger der stadig,
-og alle tingene er der endnu, (heldigvis)
-Er der nogen der ved hvordan jeg genoprette den bruger igen med sammen instillinger ::(

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-08-09 16:52

EEr det edb du spørger om?.

Så skal man fortælle om systemet, hvis man vil have et fornuftigt svar.

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 17-08-09 17:17

Hvad tænker du på?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-08-09 18:42

Inden man svarer er det vel værd at vide om den account er en bankkonte i en engelsk banlk, noget med en MAC computer eller noget helt andet.
Det bliver jo rent gætteværk, sådan som du spørger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-09 19:42

Din brugerkonto hos MSN kan du genetablere ved at klikke "jeg har glemt mit password"

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 17-08-09 21:34

-.-, jeg mente jeg skrev det, men det er min windows account :)
-som jeg kom til at slette
-og jeg vil gerne have den genoprettet, med indstillerne osv..