/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
,
Fra : Jonztrup
Vist : 252 gange
23 point
Dato : 17-08-09 16:06

Hej jeg har 2 spørgsmål her,

1: Jeg har et problem med internet explore script error. når jeg vil ind i mit kontrol panel inde og så i user accounts så kommer der en melding om " internet explore scipts error" og jeg kan ikke lukke det ned :/
-og jeg skal ind i user accounts...
HJÆLP!

2: Mit messenger virker ikke, når jeg åbner Windows live messenger op kommer det godt nok frem, men når jeg vil srkive min email og adgangskode. så går der utroligt lang tid før det kommer frem på skærmen, og når det endelig kommer og jeg trygger log in, så kommer den med det samme at den ikke´kunne logge ind...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-08-09 23:49

Jeg ville fatte mistanke til noget snavs som virus og spyware; hvilket kan være ret så sandsynligt.

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 18-08-09 09:29

Okay, jeg prøver lige at kigge på noget med virus og sådan noget :) giver besked hurtigts muligt tak :)

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 20-08-09 18:02

Virker ikk, den vil ikk lade mig scanne computern :/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-08-09 21:17

Så er mistanken bekræftet.
Genstart din pc, og gå i fejlsikret tilstand, hvor du så får mulighed for at scanne!

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 22-08-09 21:13

første scanning hvor den lukkede scanningen ned, fandt den 1 virus som jeg ikk fik gjort noget ved, nu da jeg tog en fuldført scanning viste den ingenting :/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-08-09 09:05

Fik du så scanet ifejlsikret tilstand?

Virus kan i værste tilfælde gå hend og neutralisere dit virus program.!?!?!?
Virus kan sagtens være et selvstændigt program, som er aktivt når du starter op. Men når du starter i fejlsikret tilstand, er det kun de mest nødvendige programmer der SKAL startes, for at dit windows fungere. Så er det at virusen ikke bliver aktiveret.
Aktive programmer og filer, KAN IKKE flyttes eller slettes!

Min næste anbefaling er at finde et On-Line virus program, og så køre den derfra!

Jeg har ikke et link, men de fleste virusfirmaer, har et online program, så prøv et af dem!