/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Maksimer vindue
Fra : winetaster
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 17-08-09 13:40

Jeg har Windows ME

Når jeg lukker et vindue i maksimeret tilstand,
burde det næste gang åbne i maksimeret tilstand.

Men det virker ikke - kan du hjælpe ?

Mvh W.

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 17-08-09 13:42

Hej W

prøv at lukke programmet med ALT + F4, det plejer at virke

/emhauge

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-08-09 13:48

Maksimer ved at trække med cursoren, og luk oppe i højre hjørne, filer > luk.

Og skift den ME ud, den er eet stort sikkerhedshul.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-09 13:49

Det kommer vel an på programmet hvis det er et program du lukker.

Jeg har et program som hedder inkscape. Hvis det er maksimeret og jeg lukker det (klikket på X oppe i hjørnet) så næste gang jeg åbner det så er det ikke maksimeret.

Så prøv og se om det kun er i nogle programmer eller om det er alle programmer.

I explorer/stifinder kan du i menuer vælger indstiller og vælge om windows skal huske hvordan vinduerne ser ud for hver mappe. Måske du kan indstille noget der.

Ellers prøv at højre klikke på program genvejen og der kan du så vælge om programmet skal starte maksimeret.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-08-09 13:55

http://www.jiisoft.com/Default.aspx
dette program virker hver gang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-09 14:01

Prøv at højre klikke på programmets ikon på Skrivebordet, klik på Egenskaber, der kan du for mange programmer ændre vindue fra Normal til Maksimeret, slut af med at klikke på Anvend og ok

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 17-08-09 14:34

Det er det først oplukkede vindue som får resten til at følge efter.

Godkendelse af svar
Fra : winetaster

Dato : 18-08-09 13:47

Tak for svaret Eyvind.