/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
jagt på statens ejendom
Fra : habibiPro
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 16-08-09 17:59

Er det den rigtige måde jagen på Statens ejendom forvaltes på??. Nogle arealer er udlejet andre forvaltet af statsskovvæsnet.

I en tid hvor riget fattes penge, kan der hentes flere penge hjem på en forsvarlig måde, ved at leje ydelige arealer ud? og selvfølgeligt med klausuler efter anvisning fra Skov og Naturstyrelsen

Eller skal nogle Statsskovdistrikter stadig have det privilegium de selv kan drive jagten?

Har selv haft den fornøelse i at have deltaget i sådanne Statskovs jagter, som er blevet afholdt på en sober måde. Vi kan tydeligt se ud af deltagerelisten, det er kommunernes honoratiores Borgmestre og Politimestre og andre højtstående personligheder der er gengangere og ellers er det folk fra jægerfora og jagtforeninger, der deltagere og så nogle specil indbudte som mig .
Vi er jo alle i samme båd, mer eller mindre har alle bidraget til Statskassen, så alle må være parthavere.
Jeg mener hermed at sådanne jagter behøver ikke at være gratis, selv med beskedne vildtparader, må dem der vil nyde også yde, vi skal huske det koster penge at sende folk fra Sttsskovvæsnet ud og lede jagterne selv med en beskeden forplejning koster det kroner.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-08-09 18:26

En skydegal tråd igen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-08-09 18:30

lystmordere hele bundet. nemlig ja

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-08-09 18:40

Og hvad laver tråden herinde på "Højere uddannelser" ??????

Jeg kender en jæger der bare tog folkeskolen, selvklart giver det ikke adgang til at opsamle hofhundens høm-hømmer når prinsen er til stede, men han er også pisseligeglad.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-11-09 23:14

Klaphat du ved jo udemærket godt du ikke kan få slettet din profil...