/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Til vagnr
Fra : Luke2000
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 16-08-09 16:26

Slipper du (vagnr/PeterTheisen) for at copy & paste fra en anden siden i dag.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 60 point
Dato : 16-08-09 16:38

Som jeg skrev i svaret til dig på spørgsmålet om USA-flytning, så ville jeg i det mindste sørge for at få flere points hvis jeg ville snyde, og udfordrede dig til at finde en side jeg har copy/pastet fra.

Men selvfølgelig citerer jeg fra sider MED kildeangivelse.

Så spar du roligt dine points.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-08-09 19:27

Men det er da interessant hvorfor du gør det, I mit hoved er der noget galt med dig. Men jeg indrømmer at det sikkert bare er fordi jeg ikke kender eller er stødt på folk som dig i mit privatliv.

Men du vil vel ikke benægte at du er måde brugernavnene vagnr og PeterTheisen vel?

Du må gerne forklare grunden hvis du har en, mest af alt heller jeg til syg i hovedet forklaringen, men høre gerne og indrømmer hvis jeg tager fejl.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-08-09 22:02

Man kan aldrig afvise at nogen at syge i hovedet, men kan kun, endu engang sige, at jeg bruger kun en profil på Kandu, vagnr.

Og du har ikke, og kan ikke, fordi jeg aldrig citerer uden kildeangivelse, finde en copy/paste fra mig.

Men du må selv prøve at checke med Petertheisen, om han bruger flere profiler.

Jeg føler det er ligeså fornudftigt at snyde i Kandu for at fo værdiløse points som at snyde i kabale, men jeg har da kendt folk der gør det sidstnævnte.

At forsøge at overbevise dig om at du tager fejl opfatter jeg dog som spildte guds ord på Balle-Lars, du har en opfattelse, du ikke kan begrunde, det kan man ikke argumentere imod.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-08-09 22:07

Ser ud som om vi er helt enige..... Eller du siger noget som jeg er enig i, som jeg efterlever og som du ved at du burde efterleve, men come on hvorfor blive ved med at lyve.

I min verden er du som en papegøje kender ordene fordi nogen har sagt dem først men på ingen måde forstår hvad de ord betyder.

Held og lykke fremover, jeg ser heller ingen grund til at blive ved med at snakke med dig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-09 22:22

Hvorfor mistænker du vagnr for at være PeterTheisen vagnr skriver om sig selv
Citat
Halvgammel pensionist med mange forskellige interesser, tror grundlæggende alting rager mig
PeterTheisen er tydeligvis en skoleknægt, uden fast politisk ståsted, som bare surfer rundt på nettet efter politiske (socialistiske) emner, og spørger nogen gange os andre hvad vi mener om dit og dat, vagnr er vistnok socialdemokrat og så er det vel ikke så underligt at han sommetider har samme mening som PeterTheisen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-09 00:06

Hvis vagnr skulle være PeterTheisen, så må Luke2000 være vic2000 og ingen grund til at lyve om det Luke2000/vic2000

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 17-08-09 02:44

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 17-08-09 03:02

Peter Juul = Bent Theisen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-09 15:55

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 18-08-09 02:45

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 18-08-09 06:38

Selv tak, om det er en ære eller det modsatte at nogle interesserer sig for min ringhed i det omfang får stå hen i det uvisse