/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Salg af hus
Fra : xteam
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 16-08-09 16:15

Nogen der kender et link hvor det er gratis at sætte sin villa til salg.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-08-09 16:22

Den blå avis, dba.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-08-09 16:45
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-08-09 17:26

Det lokale supermarked.

Der er masser af gratis steder at sætte den til salg, men hvis du skal have nogen til at udføre et stykke arbejde for at sælge den, så koster det som regel et salær

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 16-08-09 17:34

www.dba.dk
www.gulorgratis.dk
www.papkassen.dk
www.ofir.dk

Men du må husk at lave en login og brugernavn til dette websider.

Held og lykke...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-08-09 17:55

Men husk, at hvis du selv sætter huset til salg, skal du stadig (og nu selv) sørge for alt det materiale der skal bruges i forbindelse med salget, attester fra kommunen og tinglysningskontoret, tilstandsrapport og energiattest, tilbud om ejerskifteforsikring mv, selv lave salgsopstilling, billeder, plantegning og selvfølgelig have en advokat eller ejendomsmægler til at skrive salgsaftale (du må godt selv skrive salgsaftalen, men hæfter så også selv for evt. fejl, forsinkelser mv.)

En mellemform kan fx være Robinhus, hvor de står for at lave en vurdering af huset og papirarbejdet, (sikkert også fotografering og plantegning) mens du står for fremvisning. Det er vist en del billigere end den fulde mæglerpakke, og givetvis meget nemmere for dig. Jeg mener der findes andre firmaer der kører på samme måde, men Robinhus er det eneste jeg er stødt på, har ikke selv brugt dem.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 16-08-09 20:29
Kommentar
Fra : ampere

Dato : 25-08-09 12:59

Det er ikke gratis, men vil nu anbefale det alligevel.

Vi brugte selv Robinhus-platform som koster 2.995 kr for et år. Du lægger selv billeder og salgstekst mv ind og kan rekivrere en 'Til salg'-skilt for ca 200 kr. De har tillige en funktion så du kan udskrive flotte annoncer til opsætning i f.eks det lokale supermarked.

Vi brugte det til vores lejlighed og var meget tilfredse med det - de kom ovenikøbet med gratis forbedringsforslag via mail.

Endelig vil du også blive vist på Boliga.dk.

Vi annoncerede også på Den Blå Avis hvilket hurtigt bliver dyrt og ikke havde nogen effekt.

Mvh. ampere

http://www.robinhus.dk/bestilling/boligannonce/opretbolig.asp?k=3