/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hussar. gasspjæld
Fra : benjamin18
Vist : 336 gange
220 point
Dato : 15-04-03 15:40

hvor kan jeg købe det 12 mm kortere gasspjæld til min hussar henne. og skal jeg omdysse den når det sidder i?

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 20-04-03 16:40

hey benjamin18!

Jeg har selv en hussar, og har ikke skiftet gasspjældet. Jeg har til gengæld sat et 70'er forrør på og det virker fint, den kører 60-65 med et fint optræk! Jeg ved det er mærkeligt at det så hedder et 70 km/t forrør, men hvad, man kan jo ikke altid finde svarene på alting. Anyway, gasspjældet kan man jo bare selv skære 12 mm af selv, så er den jo klaret, men sørg lige for at tjecke om det ikke allerede er blevet skiftet. Hvis du måler det, og det er 40 mm langt, er det IKKE blevet skiftet har jeg fået at vide. Men hæng mig ikke op på noget. Du kan jo spørge en forhandler om hvad længden er på et gasspjæld på en CPI'er fra Tydskland, så skal du bare skære 12 mm fra den længde og så er det problem løst! håber du ku' bruge det.

-Alexander "Kan2"

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 20-04-03 16:46

By the way... her lige læst et indlæg du har skrevet hvor du skriver at du HAR sat et kortere gasspjæld i din knallert... så forstår jeg sgu ik hvorfor du skriver det her spørgsmål. Men hvis du har skiftet det (eller hvad det er du har/ikke har gjort) virker det så virkelig så meget at du kører 85?!!! Det er da vildt...

-KAN2