/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Assassins Creed Black Edition
Fra : Alex2000
Vist : 1052 gange
300 point
Dato : 15-08-09 20:17

Hej alle sammen. Jeg har et problem jeg godt kunne tænke mig at få styr på.
På mange amerikanske hjemmesider kan man pre-order Assassins creed 2 black edition som indeholder Et kort over byen, en sort figur, hologram på pakken og 3 ekstra quests. som i kan se her.
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10287842/Assassin-Creed-II-Black-Edition/Product.html

Men inde på www.coolshop.dk's hjemmeside kan man nu pludselig kun få White edition, som i kan se her.
http://www.coolshop.dk/catalog/product/60391-assassins-creed-2-white-edition--for-pc
Denne version er en lite pack med en hvid figur og kun 1 ekstra quest.
Jeg kan dog godt finde Black edition her i danmark men den indeholder ikke det samme som den amerikanske version. Den danske black edition kan ses her.
http://cdon.dk/spil/assassin's_creed_2%3a_black_edition-4222170

Der står ikke noget om et hologram eller et kort som der gør i den amerikanske. Hvad kan det være?

Er det virkelig 3 forskellige versioner med 3 forskellige indhold? Eller er det bare leverandørerne der ikke er blevet ordentligt informeret?

Jeg håber i kan hjælpe...
Tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-09 20:47

Pre-order. | Due for release on 20/11/2009

Hvis du nu blot havde lidt tålmodighed ville den sikkert også komme her.....

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 16-08-09 06:54

Men den er her jo.... Bare ikke med samme indhold.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-09 07:15

Og det er nok fordi DEN IKKE er her - og derfor kan de ikke skrive mere end de på nuværende tidspunkt ved.....