/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Playstation 3 HDMI problem?
Fra : Fanten
Vist : 1161 gange
83 point
Dato : 15-08-09 10:13

Hejsa, for cirka 1 år siden købte jeg mig en Playstation 3 med et HDMI kabel... Det kørte fint indtil for cirka 1 måned siden, hvor det simpelthen ikke gider at virke med HDMI. Når jeg prøver at sille via. HDMI står der ''No Signal'' i midten af skærmen... (Jeg har et Samsung 37'', og det skulle være et MEGET kendt problem hos Samsung)... Når jeg prøver med scart så kommer der billed. Har prøvet stortset alt, også den der med at holde tænd/sluk knappen nede i 10 sekunder, så den nulstiller... Nogle forslag ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-08-09 13:04

samsung
tænd tv'et herefter ps3 vælg indgang hdmi "skriver" intet signal sluk ps3 og tænd den igen det plejer at virker

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-08-09 13:06

prøv lige en anden hdmi indgang evt eller har du en dvd med hdmi til at prøve om det skulle være indgangen der er defekt???

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 18-08-09 16:37

Har testet fjernsynets begge HDMI porte, + haft min computer sat til, og der virker det fint... Så fjernsynet og kablet fejler intet, + min PS3 har været sat til med HDMI inde på det andet tv i stuen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-08-09 10:56

har du tjekket om opsætningen af din ps3 er sat på hdmi ? det kan jo være at du har fået sat den på scart. vi har været ude for at hos nogle venner ville billedet heller ikke komme frem via hdmi og det var netop opsætningen den var gal med . prøv det ,det kan jo være det er her dit problem er

hilsen chicapigen