/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Suzuki burgman 400
Fra : Sandvad261
Vist : 1179 gange
100 point
Dato : 14-08-09 23:29

Er der nogen her, som kender noget til denne scooter.
Jeg må jo nok sige, at jeg er brændt varm på den, men jeg kender intet til den.
Er det noget man skal gå uden om, hvis den har kørt XXXX antal km, eller er der årgange, som man skal holde fingerne fra.

Hej

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-09 09:26

det er bedste at prøve i

www.google.dk

du få mange gode råd og reviews ang den suzuki model...

held og lykke

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 16-08-09 17:46

har du prøvet?

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 16-08-09 18:00

pk2dk99 Ja, jeg har syntes jeg, travet den igennem, men jeg syntes ikke at jeg er faldet over det jeg søgte, alså hård og kontant det er godt, og det er skidt,
For jeg har jo også et godt øje til den der hedder KYMCO 500.
Men det var jo rart, om man kunne få lidt viden, fra nogle som kendte til de modeller, så man ikke køber katten i sækken.

Hej

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 13-11-09 20:36

Tak for svaret pk2dk99.
Det var nemt for dig, og svært for mig, men efter at ha' brugt en masse timer på nettet, så har jeg set masser af steder, at Burgmaen bliver rost til skyerne.
Så nu har jeg købt en, som jeg får her i den kommende uge.
Men undskyld, at det tog så lang tid med et svar.

Hej