/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ligger i karentæne her hjemme
Fra : thyfoon
Vist : 1336 gange
500 point
Dato : 14-08-09 22:49

Ligger i karentæne her hjemme de næste 5 dage, har fået at vide at jeg har H1N1 folk panikker sq når de høre.det

og som det ikke er nok har jeg igen igen fået regnbuehindebetændelse begge øjen det venstre mega slemt har en grå hinde for øjet og kan ikke se med det går beder med højre øje.

og som kronen på værket er jeg faldet og har slået hoften så jeg ikke kan bruge men højre side som er den bedste sige.

kan kun sige en ting FUCK FUCK FUCK FUCK

nå jeg fik da lidt luft glæder mig til at jeg snart må komme ud i verden.

og jo der findes rumvæsner, har selv set dem.

har skrevet spørsmået en gang men ved ikke hvad der sketet min comp tilter og jeg ser at det er anullert

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-08-09 23:03

Det er da helt ØV at være i en sådan karantæne, og så flere ulykker på en gang, men fint at du opretter et spørgsmål, her skal nok være nogen som kan muntre dig lidt op,

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-09 23:11

du er godt på vej O.V.N *GG*

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 510 point
Dato : 14-08-09 23:18

thyfoon - bette pus - det er sq træls for dig!

Godt, at det ikke smitter over Nettet

Har du nogen, der kan pusle lidt om dig? Det håber jeg.

Ja, det er godt at få luft for det, der plager en.

En stor trøstekrammer

Hanne

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 23:22

Rigtig god bedring, så

JaAk

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-08-09 00:38

Hej Thyfoon.

Det er helt fint, at du nu får lidt luft for dine frustrationer ved at skrive om dem her. .

Men jeg (og helt sikkert mange andre også) bliver sq da frustreret og ked af det på dine vegne . Og jeg har ikke råd til at smutte en tur i Cirkurevyen, for at blive muntret op, sådan som visse andre . Nå, men pas på det højre øje, læg dig på højre side og sov så sødt i 5 dage, for så er karantænen da overstået.

Knus og bjørnekram fra mig

PS! Siger man øf-øf, når man har H1N1 (Nå, dårlig og upassende vits )

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 15-08-09 05:49

Puh ha, din stakkel. Du må have en rigtig god bedring!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-08-09 10:22

Også en lille medfølende hilsen herfra.Surt Show.

Men tænk positiv,som ræven der sagde:"Godt det kun er en overgang".Da de trak skindet af den.

God bedring!

Mosebaek.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 15-08-09 11:37

God bedring, det gode er når man er syg er der som regel en ting galt, samt man ved hvad der er galt, rask er der mange ting som er galt og man ved ikke altid hvad det er , så bevar modet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-09 17:52

thyfoon

Så vil jeg synge en sang for dig.

Take it easy boy boy
Leo Mathiesen

Take it easy boy boy
Go to your home, smoke a cigar

Take it easy boy boy
Let the others do the hard work for you

Take it easy boy boy
Spend every dime, have a good time

Take it easy boy boy
Let the others make the money for you

If you don’t know what I say
You’ll soon be old and grey
Just walk out be glad and gay
Singing ha ha, hay hay

Take it easy boy boy
Go to your home smoke a cigar
Take it easy boy boy
Let the others do the hard work for you.

Hanne

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-08-09 18:46

det er da en værre omgang du er igang med :)) men jeg vil da ønske rigtig god bedring og håber du snart er på højkant igen

kæmpe krammer herfra

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-09 19:53

Jeg føler med dig thyfoon. Velkommen i klubben: Sygdom er noget lort!

Jeg er sjældent syg, men må netop nu selv bide i græsset. Ikke influenza A H1N1, men en gedigen halsinflamation der har sat sig på lungerne, som jeg er ved at hoste op. Jeg har dog en rusten skruetrækker parat til, at stoppe dem ned på plads igen, hvis det sku' gå så galt. Men...

Een ulykke kommer sjældent alene: En ond tandbyld på størrelse med et strudseæg vokser under en kindtand i undermunden. For dælen da, det gør avs.....

For det ik' ska' vær' løgn, så er den årlige herpes I. tortur gået i udbrud som en glødende vulkan på min underlæbe. Slut med at kysse for en tid.

Nåeh ja... jeg har da også liiige fået et betændt bygkorn ved venstre øje. Der ska' da ikke mangle noget.

Så nu sutter jeg bredspektret antibiotika, Ipren og Panodiler i mig flere gange dagligt.

FUCK FUCK FUCK FUCK ...og FUCK !!!

..og go' bedring.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-08-09 20:28

helle22 ja det er øf øf men gade vide om grunde til at jeg har fået svindeinfluenza er at jeg

1. er et svin
2 bor samme met et (sorry til fruen ) *GG*

MOLOKYLE skal du prøve at over går mig *LOL* det er sq træls ven

det er går beder jeg kan mærke at det er på retur, hovet er ikke så tungt og jeg behøves ikke sige sengetøj mere en en gang om natte.

fruen er skide sur over at jeg har spurt til hendes famile om der er nogle der der har h1n1 for jeg har været sammen med mange der fra som har holdt ferie i italien og frankrig.

nåår jeg har lagt mig i seng igen katten har legt sig op hos mig

det er sådan en kat jeg ha samme fave og samme udsene

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-08-09 20:30

og tak for alle godbedringerne og tak for opmundringerne

og så er der dæmt kærlighed til katten.

[B]ingen af videoerne er af min[/B] kat *S*

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-09 20:50

Godt at høre du er i bedring se lyst på fremtiden - nu er den første af de fem dage gået

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-08-09 22:33

God sen aften Thyfoon .

Citat
1. er et svin
2 bor samme met et (sorry til fruen ) *GG*
*GAG* = Grynter Af Grin .

Det er godt, at du har humoren i behold . Men hvad vil du dog gøre, hvis din frue smugkigger Kandu ?

Og bliv så ved med at få det bedre, tak .

MKH (*GAG*)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-09 07:54

Ka' du ik' kik' forbi mig med lidt smitte thyfoon? Så kan jeg nemli' få overstået alle årets sygdomme i eet hug. Tag gerne lidt HIV, Dengue, Ebola og fugleinfluenza med også, så sku' jeg vist vær' helgarderet

Mine piller ka' gi' nyre- og leversvigt, så dét ska' du ik' tænke på. Den klarer jeg selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 16-08-09 12:03

Paracetamol, som fx Panodil, Pamol og Pinex; og ibuprofen som indholdsstof, som fx Ipren og Ibumetin, kan give give problemer, hos visse allerede ved 2mg per døgn (=8tabl). Jeg bruger det aldrig!

- spis dog Acetylsalicylsyre i stedet, altså: Aspirin (helt uden andre stoffer), Magnyl, Hjertemagnyl, Kodimagnyl (indeholder lidt Kodein) og Treo (indeholder lidt koffein) m.fl. - det giver ikke de problemer. Stoffet er over 100 år gammelt og kendes fra planten pil, salix. Jeg tror det er pga. grundig lobyisme at Acetylsalicylsyre er trængt i baggrunden. Dens virkning er mindst lige så god.

I øvrigt er det en rigtigt god ide at gurgle mund med Brintoverilte, eller bare at bruge det til generel sårrens.
fx. http://www.tandogmund.dk/vis_spm.asp?ID=12555

God bedring til de syge.

Mvh.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-09 19:39

Stakkels molo og thyfoon

Kram kram og atter kram(plus 1 kram - så er der to til hver)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 20:09

Acetylsalicylsyre ætser mavesækket

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 20:11

Nyt tastatur søges . Mavesækket = Mavesækken

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-09 20:22

Kram bør undgås hvis man lider af noget smitsom, så mosteren er sikkert allerede smittet
Thyfoon nu er dag 2 gået og du er snart ude af den skide karantæne igen.
Heller22 vrøvler bare for at holde sig vågen, acetylsalicylsyre ætser ikke noget som helst, kun hvis man har et mavesår bør midlet erstattes af noget andet, som så skader leveren

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 21:26

http://www.netdoktor.dk/interactive/search/index.php?category=Hele+Netdoktor&q=bivirkninger+ved+acetylsalicylsyre&x=7&y=6

Acetylsalicylsyre kan sgu da skisme give smerter i mavsen. Så tæt på, du gamle

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 21:38

Acetylsalicylsyre:

Kan dæleme også give næseblod

Citat
Hvorfor får man næseblod?

Hvis man kradser eller klør sig i næsen

Hvis man slår næsen eller på anden måde får beskadiget næseslimhinden.

Hvis man er forkølet eller har influenza .

Hvis man har tørre slimhinder i næsen på grund af tørt indeklima.

Hvis man har forhøjet blodtryk og åreforkalkning.

Hvis man tager visse typer medicin, for eksempel blodfortyndende acetylsalisylsyre.

Hvis man bliver udsat for kemikalier, der kan irritere slimhinden.

Hvis man har arvelig tilbøjelighed.

Og du kan også få det, ovn, hvis du får en på gynteren .

Hvor er dagens bulletin fra Thyfoon ?

(Bulletin = meddelelse om en fyrstelig patients tilstand)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-09 09:32

Jepper. Jeg får mavekneb af acetylsalisylsyre (..også de 'ikke stoppende' typer).

Max. dosis for ibuprofen er 1.800 mg. i døgnet, så jeg forstår godt at 'nogen' får problemer 'allerede' ved indtagelse af 2 g.

Korrekt dosis i langt de fleste tilfælde ved smertelindring ifbm. f.eks. tandpine er:

500 mg. paracetamol + 600 mg. ibuprofen ...3 gange dagligt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-09 09:37

Ps. Min hosten har lagt sig, så nu er der kun herpes, øjet og bylden tilbage

2 dage mere i bedring, så sku' jeg vist være 'fit for fight'.

Dvs. arbejde torsdag + fredag ...og så har jeg en uges ferie at rekonvalsere i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-09 10:50

camillamosterne:

Dagens staus feberne var nedafgåden, men er steget lidt igen så nu er jeg oppe på 56 parmol og 3 brufen igen var ellers gået et set ned.

øj mit øje gøre pisse ondt, trykket er steget og nu prøver det raske øje at koriger for det hele så jeg har det som en slørhale alt er sløret,

og så er jeg lige vågnet, men kun for at dryppe øjet og så vil jeg ind og sove igen

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 17-08-09 11:24

Godt du vil "ind og sove" og ikke "sove ind" ........ hø hø

Rigtig go' bedring herfra

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-08-09 12:21

Ja, dejligt når man kan "sove den ud", de vågne perioder er slemme.

Min sidste influenza:
Frisk som en havørn da jeg kravlede i fjerene onsdag aften, ingen ømhed som forvarsel.
Uret vækkede mig torsdag morgen og så kunne jeg mærke at den var helt gal, kunne lige klare at ringe til jobbet og sige et par svage ord, de to næste døgn vågnede jeg hver 4. time, ud på toilettet og også prøve at tvinge noget vand ned, kaffe, smøger eller den mindste bid brød var udelukket.

Weekenden brugte jeg så på "rekonvalescens". Lidt gåture for at strække musklerne og noget mildt mad.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-09 13:14

god morgen, GAAAA B j

eg skriver ikke så godt ved jeg men når jeg så ikke kan se så bliver det i blinde jeg har kørt skærmen op i 250% for at se hvad dælen i skriver og hvad jeg selv skriver *S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-09 13:16

Hele natten/dagen uden 'painkillers' ...men NU må jeg vist krybe til Korset +++ ...!

Ned med vand og ind i 'Skuffe 1' med de dersens; Ipren og Pano-'diller'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-09 13:22

Jeg glemte vist at tilføje 'Klub-remsen' : FUCK FUCK FUCK FUCK ...og FUCK !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-09 13:58

MOLOKYLE god bedring ven og ja FUCK FUCK FUCK

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-09 15:16

Godt, at jeres humør ikke har fået feber, drenge Sov godt!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-08-09 18:58

Guuuudddd hvor er det synd for jer syge. Tag og drik jer fulde, så glemmer i det for en stund og i sover så dejligt. Og hvor jeg synes det er synd for jer. For jeg er RASK og jeg nyder det. Men jeg sympaterer med jer.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 19:26

Citat
Tag og drik jer fulde
Meget dårligt råd. Tænk lige på, at det ikke er ski godt at blande sprut og medicin

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-09 20:42

helle22 jo det er en god tng en halv øl og vi er færdig GG

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 21:11

Det er sgu en billig brandert

Mvh Heller

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-09 21:29

Kamillete med honning! Supert mod hoste mv.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 21:40

+ ½ bajer

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-09 22:25

Camillasmoster ja det har du ret i, det smager skide godt men jeg er også den enste der elsker kammilethe med honning *S* helle22 ja vi er nemme at drikke under bort, men sikke en hovdepine man har dage efter, jeg taler af erfaring.
når jeg vil smutte i seng igen igen igen, jeg sover tiden væk, så kommer jeg da ikke galt af sted
*GG* det enste der driller mig er fluerne de er tiltrukken af mig. Det må vel være fordi jeg er sød *LOL*

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 22:54

Kære Thyfoon.
Citat
det enste der driller mig er fluerne de er tiltrukken af mig.

Du får mig IKKE til at skrive noget om, at et bad måske vil hjælpe - øf øf.
skal bare behandles med ½ bajer .

Og nu er der kun 2 dage tilbage i karantæne - Yaahuu

Sov godt igen, igen og igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-09 22:59

10.000 fluer kan ikke tage fejl...........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-09 05:51

Af sygdomme findes 2 slags:

1.) De som rammer kvinder og børn...

2.) ..og så de særdeles farlige, smertefulde og livstruende som KUN rammer mænd!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-08-09 14:30

MOLOKYLE JA du har ret LOL ROFL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-09 16:02

*FASAG*

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-08-09 19:02

Ja nu må det helt sikkert gå jer bedre.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-09 21:42

"Gør det ondt"? " Nej, kun når jeg griner".....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-09 08:05

I nat har jeg sovet 'forkert', så nu har jeg også hold i ryggen. Nærmere betegnet; under venstre skulderblad.

Bygkornet er væk, Herpes stærkt på retur, hosten er reduceret til et par kvæk når jeg vågner og bylden gør ikke længere ondt, men er stadig en smule hævet.

Jeg har derfor satset vildt og raskmeldt mig på arbejde fra imorgen, selvom der endnu er fire dages pillekur tilbage. Antibiotika behandling SKAL jo føres til ende.

Altså job torsdag og fredag ...efterfulgt af en uges sommerferie som jeg har tilgode

Efter ferien regner jeg så med, at ligge vandret en uges tid med influenza A H1N1
..hvis alt går efter planen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-08-09 10:59

jubii feberne er væk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-09 13:03

Citat
jubii feberne er væk
så er du fit for fight igen og de 5 dage er også gået

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-09 16:05

Så så, drenge - nu ikke så kæphøje - kroppen skal restitueres - gå i gang med måde - I skulle jo nødig ryge en tur ned igen, ikk'?!!

Å så skal vi til at høre på det jammer een gang til....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-08-09 18:22

ØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVVVVVVV feber i dag igen LORT LORT LORT LORT

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-09 19:43

Ja, snaps giver varme

Men søg læge hvis den trækker ud eller Du får det dårligere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-09 20:17

Sødde bedde thyfoon da

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-09 20:47

..og jeg gik på job idag; ...og der var MEGET at lave. EXTRA = 1 time og 45 min. + ½ time i 'bonus'
(Læs := 'frivilligt overarbejde')
Til gengæld:
Badedag på jobbet imorgen ...og så ferie fra lørdag d. 22 til og med søndag d. 30 ..i ottende
</YES>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-09 21:06

er lige kommet hjem fra sygehuset, mit inkontines drillet og jeg skulle ha blæren staret og der fandt de ud at jeg har fået blærebetændelse, men nu har jeg ikke kanentæne mere

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-09 21:07

Tak for svaret Camillasmoster. jeg skal give poinen til nogle og detblev dig SS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-09 21:27

Tillykke med 'diagnosen' thyfoon

...nu véd du da, hva' du fejler

..og go' bedring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-09 22:31

thyfoon - taark

Godt, du har fået en diagnose - selvom du var bedst uden en sÅdan anordningstingfidus.

Du skriver nu alså bedre end du gjorde tidligere.

Fortsat god bedring!

Hanne