/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik til mobilen fra PC
Fra : Capable
Vist : 574 gange
15 point
Dato : 14-08-09 14:39

Hvordan får man musik til mobilen fra pc'en via bluetooth?

Jeg har telia, en Nokia 6300, hvis det skal vides

//Capable

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 14:41

Det må være et job for NokiaSuite - den har du vel når du har Nokia....

Ellers hentes den gratis på Nokia´s hjemmeside

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 14:42

Men hvorfor ikke bare bruge et USBkabel

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 14:45

refi: Har ikke sådan et

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 14:49

Jeg har skrevet et annuleret indlæg for længe siden om det, og der var der en der sagde man kunne gøre det, efter hvordan jeg forstod det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 14:56

Overførsel af billeder via BlueTooth

Læs videre ca. midt på siden - om det er billeder eller mp3-filer er det samme - blot husk at hvis det er TDC-PLAY filer kan du IKKE...
http://www.it-borger.dk/laer-om-it/din-pc/programmer/billeder-fra-mobil-til-pc

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 14:58

Meget fint, men jeg skulle ikke have billeder, det skulle være fra PC til mobil, ikke omvendt og jeg har intet kabel, men bluetooth.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 15:01

Læs nu HVAD der står - det er på samme måde det foregår uanset HVILKE filer vi taler om....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 15:02

Når de 2 enheder kan se hinanden kan du flytte filer ......

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 15:10

Okay, prøver.

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 15:12

Har prøvet at søge efter enheder, men den fandt intet? Hvis det var det du mente...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-08-09 15:29

Har du slået bluetooth til på din mobil ? Ellers kan du jo ikke finde den.
På en SonyEricsson er det under Værktøjer og Forbindelser, det er sikkert noget lignende på Nokia

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 15:31

Og har din komputer overhovedet bluetooth ?????

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 15:41

Ja, har slået Bluetooth til på mobilen.

Hvordan får man bluetooth på computeren?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-09 15:50

Du hiver en tand ud og maler den blå.

Scludder.....
Nogle bærbare er forsynet med bluetooth, men ellers køber Du en såkaldt dongle der passer i USB.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 15:57
Kommentar
Fra : Capable

Dato : 14-08-09 15:58

Okay, men jeg har ikke bærbar, men "Normal" PC?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-08-09 15:58

Er der bluetooth på din computer ? Se efter i Enhedshåndtering hvis du er i tvivl, eller må du ud at købe en bluetooth til usb først, hvis det er nødvendig at købe, så vil jeg anbefale et kabel i stedet for

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-09 16:03

Jeg tror det bliver både billigere og nemmere for dig at få fat i et USBkabel til din mobil....

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK230DK230&q=dke%2d2

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-08-09 16:05

Citat
jeg har ikke bærbar, men "Normal" PC?
du har sikkert ikke bluetooth men må ud at købe først, jeg anbefaler stadig kabel forbindelse
bluetooth: http://www.mytrendyphone.dk/shop/usb-bluetooth-dongle-11310p.html
usb kabel: http://www.mytrendyphone.dk/shop/kompatibel-nokia-dke-2-6080p.html
jeg kan se at din telefon kan bruge et ekstra hukommelses kort, MicroSecureDigital kort, har du sådan et kort ? Hvis ja så kan du overføre al den musik du vil, bare sæt kortet i en kortlæser og træk og slip

Kommentar
Fra : Stouenberg