/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
maiels
Fra : hpapp
Vist : 564 gange
200 point
Dato : 14-08-09 10:32

skal en tur til udlandet, hvordan er det lige man går ind for at se sine maiels på hotellets pc og ellers for at se hvad der sker i danmark.
Hp

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 210 point
Dato : 14-08-09 10:38

Det kommer selvfølgelig an på, hvilken udbyder du har din mail-konto hos.

Hvis det er f.eks. er TDC vil du kunne læse dine mail's via http://mail.tdconline.dk/ - hvor du indtaster din mail-adr og password.

Kommentar
Fra : svensven

Dato : 14-08-09 10:43

Opret en G-mail konto så kan du uanset hvor du er hente mails, altså blot du har adgang til en PC. Ellers kan du som allerede skrevet bruge din udbyder hvis du kan huske din adgangskode. adgangskode

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-08-09 11:10

Før du kan få mere vejledning, så skal vi lige vide hvilken mail udbyder du har, din hotmail kan læses overalt og fra er hvilken som helst computer med internet forbindelse, bare start en browser og log på med brugernavn og adgangs kode

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-09 11:23

G- samt Hotmail kræver altså lige at Du giver ny adresse til kontakterne først.

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 14-08-09 12:11

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-08-09 19:38

Selv tak.