/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone skærm glas...
Fra : pk2dk99
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 14-08-09 10:25

Hej
Kan man selv skift skærm glas til iphone? Min skærm glas gået i stykker og den skal skifts. Er der nogen som har selv skiftet den?
Det er meget dyret i telia og nogen steder det koster 800 til 1000 kr til ny glas.
venligst hjælp hvis nogen da har også prøvet at skift glas ti iphone 3g.
mvh
pk2dk99

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-09 11:39

Når glasset er gået, betyder det normalt også et nyt display, og det er ikke billigt.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 14-08-09 12:03

jeg har lige købt display fra ebay. det kostede mig kun 60 kr inkl fragt. jeg vil gerne selv prøve.....er der nogen andre som har prøvet????????

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-08-09 17:38

Fik glasskår i hovedet fra iPhone

14-08-09: 13:38 | af: mira

En 18-årige teenager fra Frankrig slap heldigt, da en sky af små glassplinter ramte hans hoved. Glassplinterne kom fra hans venindes iPhone mobiltelefon. Parret bemærkede at den kun to måneder gamle iPhone pludselig begynde at "knitre insisterende", fortæller teenageren til den den franske tv-station M6.

Da han tog telefonen op krakelerede skærmen og og glassplinter på under 1 millimeter ramte tæt ved hans øjne. Den franske teenager vil nu lægge sag an mod den amerikanske elektronik-gigant Apple, der producerer iPhone.

Se også
Begik selvmord da iPhone forsvandt

iPhone giver Apple stort overskud

Ryst en baby i et spil til Iphone

Styr bilen med din iPhone

"En iPhone-skærm kan ikke krakelere"
Teenagerens mor, Marie-Domenique fra Kolega Aix-en-Provence, ringede i første omgang til Apples serviceafdeling, men her blev hun afvist: "En skærm på en iPhone kan ikke krakelere," lød beskeden. I følge Apples serviceafdeling i Frankrig var grunden til at telefonen var gået i stykker en overophedning batteriet, som de første modeller af iPhone havde problemer med.

iPhone fløj 3 meter op i luften
Så sent som i sidste uge var der et lignende tilfælde i Storbritannien. I følge den 11-årige Ellie Stanborough fra Liverpool, begyndte hendes iPhone at "hvæse" og der kom en kraftig lugt fra den, inden en eksplosion sendte telefonen tre meter op i luften. Også i dette tilfælde vil der blive lagt sag an mod Apple.

Kommentar
Fra : pk2dk99