/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Klippeværktøj i Vista
Fra : relløm
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 13-08-09 20:58

Hej
Under tilbehør er der et værktøj der hedder klippeværktøjet, et lille fint program, men jeg har et problem, når jeg har markeret et område og derefter h klikker for at sende til postmodtager får jeg denne fejl. " handlingen lykkes ikke klippet kunne ikke sendes kontroller at der er installeret et email program og prøv så igen" jeg har outlook 2003 installeret.
Jeg har også problemer med viskelæderet som jeg ikke kan få til at fungere, er der nogen som kender dette program og måske kender problemet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-08-09 21:19

Når du klipper indsættes det altisd i Udklipsholderen og du kan med fordel indsætte det i Word, Notesblok eller hvilket program/tekstbehandling du nu bruger. Gem det og vedhæft det i en mail

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-08-09 21:21

Tja hos mig virker det fint med e-mail

Og viskelæderet virker kun på det du selv tegner og ikke på det indklippede

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-08-09 21:22

Hvorfor et program bruger du som standard til email. Det står vel ikke som om det er Windows mail

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 13-08-09 21:36

min standard mail er outlook 2003

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 13-08-09 21:38

Citat
Tja hos mig virker det fint med e-mail

Hos mig virker det kun hvis jeg sætter ind fra udklipsholderen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-08-09 22:15

Når du har klippet hvad gør du så. Jeg dobbelt klikker inde i klippet 2 gange og klippet er sat ind i udklipsholderen. Der kan jeg så vælge Filer - Send til .....

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 14-08-09 08:19

Citat
Når du har klippet hvad gør du så

Efter jeg har klippet højre klikker jeg og her er det noget som hedder "send til postmodtager" men det fungerer ikke, men jeg kan sagtens dobbeltklikke og og få det sat ind i udklipsholderen.

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 15-08-09 10:35

Hej
Af en eller anden grund så virker det nu, jeg har ikke gjort noget men dagen efter jeg prøvede igen så virker det. Desværre kan jeg ikke på dette grundlag give point, men tak for jeres informationer.