/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
4 irakere voldtog 14årige
Fra : scootergrisen
Vist : 1365 gange
100 point
Dato : 13-08-09 14:16

Hvad syntes i om den her historie :
http://ekstrabladet.dk/112/article1205621.ece

4 irakere på 17-20år voldtager på skift en 14 årige pige i fisse,røv.

Nu har de så fået 2år fængsel og lidt til og de skal alle udvises af danmark... for bestandigt som det hedder. Det betyder vist nok for altid.

Hvad siger i til det ?

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 110 point
Dato : 13-08-09 14:23

De kan så bare holde deres -------- for dem selv, som man sår så høster man, og jeg har stadig internet explorer!
MV2

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-09 15:13

Citat
Hvad siger i til det

De skulle ha' P***** skåret af

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-08-09 15:39

Skulle det Radikale Venstre parti, så ikke også udvises for bestandig,

så disse lømler, kunne få deres straf noget hurtigere, og at der ikke bliver,
taget med fløjels hansker, på sådan nogle grove sager,

Hvem kan have glæde og gavn af, at vi nu skal føde på sådan noget ukrudt i
33 måneder x 4 stk., ( herebergs udgift pr, døgn pr, person 3100 kr, x ca. 100 dage =
ca, 310,000,oo kr + lomme penge x 4 stk. = 1,240,000,oo kr. + lommepenge.

disse kr, skulle kunne trækkes fra parti støtten til ( de Radikale Venstre)

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-08-09 15:53

Ja tænk - hvis vi også kunne udvise de kriminelle rockere for bestandigt - så ville Danmark blive et bedre land, at leve i. Men den skal vi konstant føde på i fængslerne!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-09 15:53

Endnu bedre:

Lad fløjlspolitikerne lægge egen bolig til disse "kulturberigere" og forsyn dem med fodlænke, så kan de sørge for mad og ikke mindst opdragelse.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-08-09 16:11

Citat
og forsyn dem med fodlænke,

ja luffea, men det skal sq ikke være de ny modens, med at de så bare kan gå frit omkring,

jeg håber du mener en anker kæde til 1200 tons olie tanker, som så var indmuret med den ene

ende i soklen på partiformandens borg,

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-08-09 16:29

Hvad piver du over Vic2000 de er jo blevet udvist. Det er godt nok ærgeligt at vi ikke bare kan smide andre kriminelle DANSKERE ud af landet. Der findes desværre kriminelle mennesker overalt i verden og bare fordi vi er danskere, gør det os vel ikke til bedre kriminelle.

Uanset om det er Irakere eller danskere er det forfærdeligt at voldtage et andet menneske.
Men jeg er SÅ træt af at høre på uintilligente,selvretfærdige klaphatsdanskere, som bare sidder på deres fede røv og peger fingre af andre...for hvad gør du selv Vic2000 for at afhjælpe gøre tingene bedre ?

Vores politikere gør faktisk hvad de kan for at løse problemerne og jeg er ret overbevist om at de gør deres bedste.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-08-09 16:45

Voldtægt er jo en svær ting at dømme helt sikkert og retfærdigt i.

Men seksuel omgang med en 14 årig er under alle omstændigheder forkert. Det er også kriminelt i Iraq, så undskyldning om uvidenhed gælder ikke.

Udvisning er da meget passende, efter en forkortet afsoning.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-09 16:50

Citat
en forkortet afsoning

Ja, sammen med en flok rockere og ikke andre indvandrere i miles omkreds.
Almindelige forbrydere har intet til overs for pædofile eller folk der voldtager børn.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 13-08-09 17:40

Straffen er alt for lav, voldtægt af en 14 årige - 35 år, bagefter udvisning for bestandigt.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 13-08-09 18:02

Det er da synd for de 4 Kulturberigere,de vidste jo ikke de gjorde noget galt,i deres opdragelse er de blevet lært at det er pigen`s skyld.

De mener vel at pigen skal straffes med pisk og stening for at gå og friste unge rettænkende mænd.

(lidt ironi kan være anvendt i dette indlæg)

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 13-08-09 18:26

mangorossa - der er lige lavet præcedens med Camilla Broe, nu kan Danmark sende danskere til rettergang og afsoning i eksempelvis USA vi kalder det "bare" terror - en anden gang sender Danmark statsborgere til "Gulag" i Sibirien det er nok billigere. Herfra siger jeg farvel til fire Irakere de spillede spillet og "vandt"!
MV2

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-08-09 18:44

Havde jeg nu siddet i regeringen eller på Christiansborg, ville jeg have sagt "sådan en lang straf".
Det er jo regeringen der vil have det sådan. Kom bare her til Danmark, gør hvad du vil, få hvad du vil hos kommunen o.s.v. Nej de skulle have hørt efter en vis hr. Glistrup.
Nu er det for sent. Der er for mange i landet og ingen i folketingen tør gøre noget.

hawaii7

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-09 22:42

Citat
Men seksuel omgang med en 14 årig er under alle omstændigheder forkert. Det er også kriminelt i Iraq

Ja måske nok, men selv om det er forbudt, er det oftest kvinden der straffes for løsagtighed.
For at en voldtægtsanmeldelse skal tages alvorligt der, kræver det at fire mandlige (troende muslimer) vidner står frem og taler kvindens sag, hvis det ikke sker, bliver voldtægsmænd ikke straffet, det gør derimod den voldtagne kvinde.

Citat
Hvis du sætter kød, der ikke er tildækket, udenfor dit hus, på gaden eller i parken, og kattene kommer og spiser, hvem har så ansvaret, katten eller kødet, spurgte imamen.

- Det udækkede kød er problemet. Hvis en kvinde bliver på sit værelse og bærer muslimsk tørklæde, så ville der ikke ske noget.-

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1676

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1394

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1378

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=83

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-08-09 23:00

Citat
Ja tænk - hvis vi også kunne udvise de kriminelle rockere for bestandigt - så ville Danmark blive et bedre land, at leve i.
Godt indlæg fra IBM760.

Citat
Men jeg er SÅ træt af at høre på uintilligente,selvretfærdige klaphatsdanskere, som bare sidder på deres fede røv og peger fingre af andre...for hvad gør du selv Vic2000 for at afhjælpe gøre tingene bedre ?
Sådan mangorossa, men du glemte også at spørge scootergrisen og de andre bekvemmelighedsracister, hvad de gør for at gøre tingenes tilstand bedre. Men vær forberedt på, at du kun bliver mødt af en rungende tavshed, for de har travlt med at pleje deres had og indestængte aggressioner mod alle med anden end hvid hudfarve .

Kommentar
Fra : JimmyJimbo

Dato : 14-08-09 00:02

Jeg har engang fået bank af 4 Sorte. De sparkede mig i hovedet osv mens jeg lå ned.

Men jeg ser da ingen sammenhæng med deres hudfarve og jeg klandrer da ikke en eneste anden sort mand.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-08-09 00:18

Cathcart, ja, men jeg gider faktisk ikke, for mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Det var egentlig kun et lille pip, i håb om at det skulle vække en lille smule menneskelighed i de mennesker.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-08-09 00:46

Til mangorossa.
Citat
ja, men jeg gider faktisk ikke, for mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Det var egentlig kun et lille pip, i håb om at det skulle vække en lille smule menneskelighed i de mennesker.
Helt fint. Og ordet menneskelighed findes nok ikke i de menneskers ordforråd. Så jeg melder også fra her med sorg i sjælen .

Og til dig Jimmy. Det er meget meget sørgeligt, det du har været ude for. Og du har min dybeste respekt for, at du efter så voldsom en oplevelse, forstår at skelne mellem gemene voldsmænd og almindelige mennesker, uanset hvilken hudfarve de har.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-08-09 05:54

1 straffen er for lav hvad angår C broe er det min helt uforstålig at det aceptteres at udlevere en dansker uden at man har fremlagt en konkret sag med beviser før en udlevering
denne lov bliver fejlfortolket det næste bliver vel at hvis man sender et brev til en ven i udlandet og skriver nogle ord som kan være forbudt i et land så er det terror og så bliver man udleveret eller man køre forkert og spørger om vej hos en person som kommer gående giver personen 5 bat og straks bliver du stemplet som kriminel for dig denne person viser at være kriminel og straks støtter du terror hvor ender vi ??

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 14-08-09 06:33

De skulle udvises for bestandigt og lige med det samme!
Og så skulle de skulle sgu afsone straffen i deres EGET land!!

Det skal Camilla Broe jo også, såfremt hun bliver dømt ved retten i USA.

Så kan de lære det - samtidig med at de vil statuere et eksempel.

Jeg ved godt, at der er masser af danske kriminelle, men dem må vi jo selv tage os af, men der er ingen grund til, at irakerne sidder i de danske fængsler og bruger yderligere skattekroner, når de alligevel er blevet dømt til udvisning....

Ja, det er min mening, og jeg er ikke racist, men bliver fremmedangst, når man gentagne gange hører og læser disse frygtelige ugerninger begået af folk af fremmed herkomst.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 08:08

Citat
ugerninger begået af folk af fremmed herkomst

Lige usympatisk om det er en 30. generations 100% dansk fra Lundeborg eller en 1. generations 0% dansk, men irakisk, kinesisk, osv voldsmand/mænd/damer.

Der er dumme og søde i alle hudfarver.

Hvor er du selv fra Scootergris?

Har du altid kørt på Scooter?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 08:29

Citat
Så jeg melder også fra her med sorg i sjælen

Jamen det er da også fuld forståeligt,at du ikke har den store lyst til at kommentere dine venners anstrengelse i Vollsmose,i nat.
Sørgeligt at vores land skal fyldes med den slags bastarder.De tror jo at de er en stat i staten.Med deres eg love og regler.Det har så denne ene fordel at der trods alt nok er flere etniske danskere,der finder ud af,hvad vi er oppe imod.
Aldrig har denne strofe været mere aktuelt:Frø af ugræs er føget over hegnet

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 08:30

Scootergrisen !

Hvad siger du forresten til denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1125266.ece

Den var på dit link fra Ekstrabladet.

P.S
Jeg syntes også det var en forfærdelig episode for den 14 årige pige!
(Ingen tvivl om det, Hr. ScooterGris)

Så giv mig dine Scooter-Points, tak!

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 08:35

Nåh ja - Artiklen var ikke fra Danmark, heldigvis !

Så måske ikke relevant at bringe linket

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 08:40

Mener I, at hvis Danmark var "Racerent", så ville der ingen vold være?

Hvad er en Dansker i øvrigt?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 08:52

Citat
Hvad siger du forresten til denne

Uden at jeg skal svare for Scootergrisen,vil jeg gerne lige "anføre":
Enhver bare nogenlunde tænkende individ,ta`r vel afstand fra sådan en afskyelig handling.Det der gør mig forargelig er at man skal skydes i skoerne for at være nazist,hvis man ikke er arabervenlig.
Jer forstår udmærket din undertone til Scootergrisen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-08-09 09:14

Citat
Hvad siger du forresten til denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1125266.ece

Den var på dit link fra Ekstrabladet.

Hov Hov.

Den artikel med damen der angiveligt skulle være overfaldet af nynazister.....det var en AND.

Damemenneskets indrømmede, at hun havde påført sig selv skaderne for at skabe opmærksomhed.
OG hun var ikke gravid.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1128685.ece

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 09:36

Spørgsmålene her på Kandu,må jo godt være lidt over "børnehøjde".
Citat
Mener I, at hvis Danmark var "Racerent", så ville der ingen vold være?
Hvad er en Dansker i øvrigt?

Er du over 12 år???? Håber du kender så meget til det danske samfund,at du selv har svarene.
Men det er måske fornylig,du er "ankommet".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 09:41

Citat
Den artikel med damen der angiveligt skulle være overfaldet af nynazister.....det var en AND.
Jaja,"overløbernes" propaganda-maskine,har gode vilkår.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-09 10:27

Der sker voldtægter i alle etniske grupper.

Men muslimske mænd bliver ekstra liderlige og frustrerede af deres kultur, for det første går de på gaden istedet for at mødes kammeratligt hos hinanden, den simple grund er at hvis der er ugifte piger i hjemmene må der ikke komme fremmede unge mænd på besøg.
Dernæst har de ikke een chance for at holde en pige fra eget miljø i hånden og have en eller flere kærester i træk som vi andre frigjorte har.
Man kan have andre former for sex inden ægteskabet hvis pigen skal holde på sin dyd, men de må de heller ikke.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 12:28

1: Mosebeak - Der var ingen undertoner til ScooterGrisen!
Jeg siger ikke han er Nazist! (Om han er det eller ej vedkommer heller ikke mig)
Det var for at illustrere, fra hans eget link, at det ikke kun er "sorte-fejlfarver" som laver vold.

Jeg siger heller ikke du er Nazist eller lignende.

2: Nåh en "Fake" historie. Ja, men det var jo dårligt af hende at gøre det!

(Men der er andre eksempler fra USA og andre steder, som desværre ikke er "fake", så det kunne godt være sandt, hvad det så ikke er)

Ja jeg er over 12 år, og har boet i Danmark al tid. Det samme har min Far og Farfar + Oldefar + ... ... ...

Spørgsmålet går på "Hvad er en Dansker?"

Vist nok en blanding af hollandsk, svensk, tysk, fransk -

Ja, hvad er en ægte Dansker ???????

Jeg forsvarer heller ikke underlige skikke fra araberne, tyrkerne, hottentotterne.

Men - Det er jo ikke ALLE "ikke-danske", som er så slemme (Heldigvis !)

Dem jeg kender er flinke folk. Men ved da godt, at der er nogle dumme nogle også.

Akkurat som i den "100% danske befolkning" (Hvad den så er).

Og for 7 gang:
I er ikke Nazister fordi I har den holdning I nu har !
Hverken i over- eller undertonen af det "fake" link, som jeg kun så på grund af Scooter-Knægten.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 13:38

Undskyld Scooter-Boy!

Jeg har misbrugt din tråd til at stille et spørgsmål

Kun fordi jeg ikke selv kan stille spørgsmål.

Så kommer der straks en "Oprydder".

Vær du glad for at denne person ikke opsøger dine intilligente spørgsmål!

Men for øvrigt - kan ud ikke stille det spørgsmål:

"Hvad er en ægte Dansker i rødt og hvidt ?"

P.S
Jeg har faktisk forsvaret din ret til ytringsfrihed her på Kandu.
Så jeg håber ikke du føler dig "trådt på"

Hvorfor hedder du ikke ScooterAben, med det billede?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-08-09 14:52

Mosebaek forsvarer sine forstokkede, racistiske og kerne danske holdninger med, at dem der ikke er enig med ham, er af anden etnisk herkomst.
Citat
Men det er måske fornylig, du er "ankommet".
Hvor er han dog en sølle person

Og til ja-ak. Hvorfor må du dog ikke stille spørgsmål på Kandu? Og det er ikke misbrug, at bruge scootergrisens tråd, for den er misbrug af Kandu i sig selv

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 15:22

Lige "kort" til heller22.

Ja, det er naturligvis selvforskyldt at jeg ikke kan stille nogen spørgsmål.
Har jo været "sjov" (dum!) og gjort lidt grin med point-systemet, samt stillet spørgsmål til Månedens Præmie og sådan noget stygt noget.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-08-09 15:30

Citat
Jeg har engang fået bank af 4 Sorte. De sparkede mig i hovedet osv mens jeg lå ned.

Men jeg ser da ingen sammenhæng med deres hudfarve og jeg klandrer da ikke en eneste anden sort mand.

Bare vent til næste gang hvor de stikket pikken i munden på dig og giver dig aids så skal du nok ændre mening.

Citat
uanset hvilken hudfarve de har

Hvis hudfarve ikke havde nogen betydning ville vi så snakke om det ?

Citat
Der er dumme og søde i alle hudfarver.

Hvis 1% lorte-farvede er søde og 99% vil dræbe dig så kan man jo ikke ligefrem sige at de lorte-farvede er søde vel.
en guld barre på 99,999% rent guld kaldes rent gul selvom der er 0,001% andet i.

Citat
Hvor er du selv fra Scootergris?

Har du altid kørt på Scooter?

Oprindeligt fra min mors livmor og nej jeg køre også på cykel nogen gange.

Haha den var god den med : http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1125266.ece
Godt eksempel på hvordan nyhedsfolk gerne vil hurtigt ud med deres historier og ikke lige har tid til at vente på hele historien.

Men så fik nazisterne skylder for noget det de jo nok så vandt til.

De der SVP hun har ridset i sig selv svare til at en i danmark ridsede DF (dansk folkeparti) i sig... så man da lidt af en fan.

Citat
Mener I, at hvis Danmark var "Racerent", så ville der ingen vold være?

Hvad er en Dansker i øvrigt?

jeg kender ikke noget til racer... måske der en som kan give en race guide for begyndere ?
Men ja hvis der ikke var nogen perker muslimer så ville der selvfølgelig være mindre vold i danmark... det behøver vi vel for fanden ikke diskutere eller hvad ?

Dansker ? aner det ik men jeg ved hvad en dansker ikke er.
En dansker er ikke en perker muslim der kommer til danmark for at ødelægger danmark og danskerne og indfører deres eget system på alle måder.

Jeg vil ikke kalde det dansk at sende sige børn på en speciel muslimsk skole, kun købe mad i specielle muslimske butikker og kun købe tøj i specielle muslimske butikker og kræve loven ændret specielt for dem og snakke dårligt om danmark og danskere og kaste sted efter danskere.

Citat
Der sker voldtægter i alle etniske grupper.

Det kommer vel an på hvem du spørg. Der lader jo til at en perker muslim mand gerne må have sex med en kvinde som ikke dækker sin hud og hår... for hvis hun ikke gør det så jo hendes egen skyld hvis der er nogen der gør noget ved hende og så det jo ikke voldtægt sikkert....
Læs eventuelt : http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1676 som dova linkede til.

Citat
Hvorfor hedder du ikke ScooterAben, med det billede?

Grise kan jo ikke køre på scooter altså.
Der ligger sikkert et skjult budskab i at jeg hedder gris når jeg nu hader perker muslimer så meget.
De syntes jo at grise er beskidte, derfor spiser de ikke grise. Jeg læste også at de syntes at egern er beskidte og rejer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 16:07

heller22.
Ja undskyld mig,men dig kan jeg simpelthen ikke ta`alvorlig.Får mig en stille grin.
Jeg fornemmer du er en forvokset konfirmand,der ikke har meget livserfaring endnu.Det er nu ingen skam.Men bare vent,den skal nok komme.Og så vil du se anderledes på mange ting.
Din type gør mig ikke engang vred,nærmere overbærende.Enten er du meget ung og naiv.Eller også stod du i de bageste rækker,da der blev uddelt hjerner.Og det kan du jo "heller" ikke gøre for.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 16:16

Undskyld,den fik jeg ikke lige med i første omgang:

Citat
racistiske og kerne danske holdninger

Det er da vist een af de sidste nye påhit.
Nu er man racist bare ved at være kernedansk.Jo,men så har jeg hørt den med.

Måske du bedre kan forstå ovenstående nu,med ikke at ta`dig alvorlig.
Har vi snuset lidt rigeligt til hash`en,eller er det guldbajere.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-08-09 16:43

Mosebaek.

Når tingene tages ud af en sammenhæng, er det da nemt at manipulere.

1. De er forstokket. (snæversynet og konservativ)

2. De er racist (Deres udtalelser taler for sig selv)

3. Kerne danske holdninger (her sammenligner jeg Dem med Pia K)

Så, hvis De kan, hold skæg for sig og snot for sig, og hold De Dem bare til Deres hash og guldbajere.

Og det ville være skønt at være ung i Danmark, hvis der bare ikke var sådan nogle samfundsnedbrydende elementer som Dem, Scootergrisen og alt for mange andre. For det var Jeres angst for alle fremmede, der startede de massive problemer, der er mellem ny- og gammeldanskere i dag.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-09 19:16

Som vistnok allerede antydet,heller22.Kom igen når du får en lidt mere moden livsfilosofi.
Dine kvajede beskyldninger kan jeg ikke ta`mig af.Dertil er du ganske enkelt for umoden i din fremfærd.
Mon ikke du bedre kunne begå dig i en debat om De Blå Pigespejdere,eller kaninavl.
Jamen helt ærlig,der er da helt sikkert ting som du har indsigt i.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-08-09 20:14

Hej Ja-ak

Vil du med på kaninjagt? Eller skal vi diskutere lidt om De Blå Pigespejdere?
Citat
Er du over 12 år???? Håber du kender så meget til det danske samfund,at du selv har svarene.

Citat
Som vistnok allerede antydet,heller22.Kom igen når du får en lidt mere moden livsfilosofi.

For ham den gamle reaktionære og han-alene-vide Mosebaek synes jo vi er nogle barnlige sjæle .

Mvh

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 23:29

heller 22 - heller en foto-safari.

De Blå Pigespejdere kender jeg ikke så meget til. Men andre ting om Danmark & Verden.

JaAk

At kalde andre umodne, fordi de har en anden livsopfattelse, ja det er de virkeligt umodent

Men ganske typist....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-08-09 00:05

Hej Ja-ak

Citat
heller en foto-safari
Det skal så være på en varm solrig dag, hvor vi 2 barnerøve kan gemme os bag sivene, og snuppe nogle gode fotos af alle de voksne piger, der er bare over det hele, selv om vi ikke er store nok til at forstå, hvorfor vi gør det .
Citat
At kalde andre umodne, fordi de har en anden livsopfattelse, ja det er virkeligt umodent
God pointe du der har . Og nu må jeg nok Heller stoppe her, inden jeg igen kommer med kvaje-beskyldninger .

Men lige til dine bemærkninger d. 14-08-09 15:22. FY . Du må have været endda meget skrap i kæften, når jeg ser, hvad Kandu slipper igennem fra scootergrisen, mosebaek m.fl. .

Mange hilsner og god weekend fra

Heller (Nåh nej, jeg er jo i denne her alder )

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 15-08-09 05:36

Scootergris!

Hvis der en smule format over dig, så giver du Spoints til dem, som siger dig imod, og ikke hopper på din racer-scooter. Bemærk, at jeg ikke sagde "racist-scooter"!

Men, det tør du sikkert ikke

Jaak

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 15-08-09 06:40

Hvis jeg var dig, Scooter-Charmør, så gav jeg points til heller22.

Men jeg ligner jo ikke dig.

Hvorfor?

Fordi jeg ikke kører på Scooter!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 15-08-09 10:04

Nå, det ender jo som sædvanligt i personangreb og fnidder fnadder, fremfor, hvad tråden oprindeligt handlede om. Overgreb mod et fjortenårigt barn.

Jeg så i avisen Urban, en blogger som har en opsummering, og en mening om sagen.
Læs det indlæg der hedder "Racistiske luderland" på
http://vikingmama2008.urbanblog.dk/
Og iøvrigt osse indlægget "Hit med nogle ofre", der omhandler de udviste irakere fra Brorsons Kirke.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-08-09 11:37

Kære Reset.

Det røg af sporet allerede her:

Citat
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-08-09 15:39

Citat
Skulle det Radikale Venstre parti, så ikke også udvises for bestandig,

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 15-08-09 12:16

Hej Reset

Alle politiske spørgsmål på Kandu ender i fnidder/fnadder/personangreb

En naturlov

Ja, et slemt overgreb på et 14 årigt barn - helt enig!

Og her benyttet til at mistænkeliggøre Irakere i Danmark

Ikke kun de 4 psykopater.

(Tror jeg, men jeg kan jo tage fejl)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-08-09 13:13

Citat
Alle politiske spørgsmål på Kandu ender i fnidder/fnadder/personangreb
Det har du ret i, ja-ak. Men ikke nok med det, så er dette spørgsmål ikke politisk, men retsligt, og derfor i et forkert forum.

Men alligevel:
En alt for kort fængslesdom til det 4 forbrydere . Minimum 16 år. Nogle plæderer for, at disse psykopater skulle udvises straks og afsone straffen i deres hjemland. Der tror jeg, at de blot ville blive frigivet efter et par måneder i spjældet, for derefter at søge til Danmark igen.

Hvornår kommer der mon en lov om, at dømte selv skal betale for opholdet i Hotel Gitterly ?

Mvh .

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 15-08-09 19:12

Lyder fornuftigt, at spørgsmålet er forkert placeret. Hvad siger spørgeren? Ville han have spurgt, hvis den samme forbrydelse var begået af etnisk "korrekte" danskere, som ganske vidst ikke kunne udvises bag efter. Eller mener han, at sådanne ting gør Danskere bare ikke?
Ja, ikke for at vende tilbage til det med Nazisme (og dengang var der jo krig) men der er jo nogle barske fortællinger fra Frikorps Danmark tid m.m

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 15-08-09 19:18

Gad vide om ham Hr. Øffe-Gris mon ikke snart har fået et tilfredsstillende svar?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-08-09 19:34

Citat
men jeg kan jo tage fejl
som pindsvinet sagde, da det steg ned af skurebørsten

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-08-09 19:50

God aften kyndy.

Citat
Ja, ikke for at vende tilbage til det med Nazisme

Forestil dig, at tyskerne havde vundet krigen. Hvilke af svarerne tror du ville være medlemmer af DNSAP? Og hvilke tror du ville være blevet skudt på grund af politisk ukorrekthed?

Nå, man skal ikke kaste med glas, når man selv bor i et stenhus .

Citat
tilfredsstillende svar?
Det rigtige svar må vel være dette her:
Citat
En alt for kort fængselsdom til det 4 forbrydere . Minimum 16 år. Nogle plæderer for, at disse psykopater skulle udvises straks og afsone straffen i deres hjemland. Der tror jeg, at de blot ville blive frigivet efter et par måneder i spjældet, for derefter at søge til Danmark igen.
Hvilket jeg håber, at scooterfrisen vil give mig ret i .

Mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-08-09 19:59

Citat
En alt for kort fængselsdom til det 4 forbrydere . Minimum 16 år. Nogle plæderer for, at disse psykopater skulle udvises straks og afsone straffen i deres hjemland. Der tror jeg, at de blot ville blive frigivet efter et par måneder i spjældet

Ja, der er ikke plads i fængslerne grundet politiske fanger

Vi har ikke lov til at sende muslimer hjem hvis de står til dødsstraf, men vi kunne sende dem til Maldiverne som jo er muslimsk.

Øerne er forsvundet om nogle år hvis havene bliver ved med at stige, så aflivningen klarer naturen.

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 15-08-09 21:39

Jeg vil ikke udtale mig om det med DNSAP medlemmerne.

Offer: Du sikkert - Som Martin Niemüller (Ja, han blev dog ikke skudt)
Heller22
mig selv !
(Og det var jeg også blevet i Sovjetunionen, Kina, Iran, hvis jeg ellers turde være som jeg er her i herlige, dejlige, demokratiske Danmark, som jeg sætter MEGET stor pris på!)

TAG IKKE FEJL AF DET !

Og jeg vil hellere have et multi-etnisk (demokratisk) samfund frem for et Diktatur:

Brunt-Sort-Rødt eller religiøst overherredømme

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-08-09 22:56

God sen aften kyndy.

Citat
herlige, dejlige, demokratiske Danmark, som jeg sætter MEGET stor pris på!
Og det gør jeg også. Jeg føler det meget ofte som et stort privilegium, at jeg er født og opvokset her. For vores land er rigt og har så meget at give af til den 3. verden (og til hinanden).

Vedr. at bo i diktaturstater: Som du skriver:
Citat
hvis jeg ellers turde
Det håber jeg, at jeg aldrig kommer til at skulle tage stilling til!

Citat
Jeg vil ikke udtale mig om det med DNSAP medlemmerne.
Det vil jeg heller ikke!

Vh

PS. Jeg mener stadig, at alle voldtægtsforbrydere skal have minimum 16 år i fængsel. For ofrene bliver skadet for livstid.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-08-09 00:00

Strafferammen er godt et stykke over 10 år, men som de fleste nok har observeret bruges den aldrig, ikke engang hvis offeret dør.
Se bare den sag i sidste uge hvor en psykopat blev idømt 16 år for mord på en mor og hendes 15 måneders gamle datter, dommerne har kun dømt for det ene mord efter de flestes mening

Derfor har det irriteret mig i flere år at når medierne fortæller at nogen skal for retten "risikerer" de op ti x antal år, slutresultatet bliver som regel 1/4 af det som står i vores love.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-09 13:37

Hvad betyder "udvist af danmark for bestandigt" ?
Og hvad betyder 2år og 9 måneders fængsel ?

Umiddelbart ville man tro at man så skulle være i fængsel i 2år og 8 måneder men de har det jo med at lukke lortet ud inden tiden er gået.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-08-09 14:21

300 års fængsel og familiebesøg efter den halve tid hvis de har opført sig ordentligt.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 06:00

ScooterGris !

Er du så ikke tilfreds med sidste forslag?

Eller vil du have hele omgangskredsen + vennerne pløkket ned?

Kom snart igen med dine fine indlæg. Læser dem altid, for at blive klog.

Burka

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 06:17

Fandt du den butik, hvor de solgte T shirt med Mohammed tegningerne?

burka@operamail.com

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 05:13

Tip fra en skurk:

Ja, nu ved jeg godt, at ingen tager mig seriøst, og det er der heller ikke grund til

Men ku´I ik ta´og : "Afslutte jeres spørgsmål", når nu det vælter ind med gode seriøse (ja ikke fra mig, naturligvis) svar ?????

Hvad enten det drejer sig om Kinakjoler, politik, religion, som jeg "tilfældigvis" er med i, her på falderebet.

Ikke for at give mig points!, men fordi det da er "spændende" at vide, hvem spørgeren "belønner".

Hygge Hejsa + Go´ Søndag

Burka, kingston & TimFlip

= -25 points + 0*

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 24-08-09 05:54

Hej tror det er et fup spørgsmål og nogle fup svar og at dem som siger det ene i virkeligheden mener det modsatte og de tør bare ikke indrømme at de har andre holdninger til "etnerne" end de har, for det har Burka nemlig sagt til mig i min øresnegl.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-08-09 16:54

Til kanduFup

Til kanduFup (Superbruger)
Medlemsnummer : 275983
Superpoint : 1089
Medlemsdato : 24-08-2009
Seneste login : 24-08-2009

Det er sgu godt gået, at du allerede har 1089 point, og det bare på en dag .

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-08-09 17:21

Citat
Fandt du den butik, hvor de solgte T shirt med Mohammed tegningerne?

nej

Burka du laver ikke op til dig navn... din figur har jo fri øjne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-09 18:55

Man kan vel stadig købe de transfers som man kan printe på og bagefter stryge på en T-shirt.

Så er det jo bare at finde den Fatwa-dømte tegning, lav så en skydeskive på ryggen af T-shirten og gå en tur i Voldsmose eller Nørrebro.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 27-08-09 11:25

Disse klistermærker har jeg set klæbet op i nærkeden af Mormorkirken.

Har selv gemt en, som jeg satte bag på et postkort af Marmorkirken.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-08-09 11:41

Citat
Disse klistermærker har jeg set klæbet op i nærkeden af Mormorkirken.
Hvilke klistermærker ????

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 27-08-09 21:01

Dem med ham Mohammed med bomben i turbanned - den "værste" eller "bedste" af de, var der nu 12 tegninger?

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 27-08-09 21:02

turbanned

turbannen

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-08-09 21:25

Til scootergrisen.

Som svar til dit spørgsmål af 13-08-09 kl. 14:16 siger jeg endnu en gang:
Citat
En alt for kort fængslesdom til det 4 forbrydere . Minimum 16 år. Nogle plæderer for, at disse psykopater skulle udvises straks og afsone straffen i deres hjemland. Der tror jeg, at de blot ville blive frigivet efter et par måneder i spjældet, for derefter at søge til Danmark igen.
Og så kan de fortsætte, hvor de slap .

Er du tilfreds med det svar ?

Vh C

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 07:08

Sikkert ikke...

For spørgsmålet er formegenlig slet ikke stillet på grund af den aktuelle sag, men for at "bevise" at sådan opfører Irakere sig i vort lille smørhul.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 17:28

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 01-09-09 05:28

Tak