/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
hvem er hende der narkomanen ?
Fra : scootergrisen
Vist : 823 gange
50 point
Dato : 13-08-09 14:05

Nogen som ved hvem hende der erhvervs kvinden er som har er blivet taget med 140 gram kokain ?
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24295168.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-08-09 14:08

Ja da - men det må man ikke sige højt.
Men jeg tror hun er godt forsikret.

Accepteret svar
Fra : Schnitzel

Modtaget 60 point
Dato : 13-08-09 14:08

Ja, det er Rigmor Zobel :)

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 14:09

Altså det er bare et gæt. Der er jo så mange forskellige ;)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-08-09 14:16

Hvad har det med politik at gøre, at en kvinde er blevet anklaget for noget med narko ?

Forkert forum, Scootergris

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 13-08-09 14:17
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-09 14:18

Citat
Hvad har det med politik at gøre

Kan man ikke kalde det en politisk beslutning at lave navne forbud ?

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 14:19

Off topic:modersvilje, få en ordentligt browser - Internet Explorer "sucks"

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 13-08-09 14:21

i mangel af bedre må jeg jo nøjes!
MV2

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 14:23
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-09 14:23

ok tak der lader til hun hedder Rigmor Zobel... mærkeligt navn. Hendes far skulle havde været direktør i codan og hun skulle have være med til de kongeliges fester.

Billed: http://www.fynskerhverv.dk/Files/Billeder/RigmorZobelTT27250.jpg

Det da totalt for dårligt at de bare kan sige at aviserne ikke må skrive hendes navn og vise hendes billed bare fordi hun er sådan en erhvervs-so der tager narko.

Nej hvis det var os andre så skulle vores navn og billed da nok komme ud.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-09 14:25

Tak for svaret Schnitzel.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-08-09 22:17

Hun er ikke taget med 140 g kokain. Politiet har aflyttet tlf. og ud i fra de samtaler har hun modtaget 20 g. kokain 7 gange. Så er det med at bevise at hun har modtaget den narko. Havde det vært en" normal" narkoman, så ville hun blive dømt i retten. Men da hun kommer sammen med de konglige osv. så tvivler jeg på at hun bliver dømt.Det er forskæl på Kong Salomo og Jørgen Hattemager.
alimak

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 14-08-09 14:38

Forkert med forskels behandling.

Men har du det så bedre nu ved at kende navnet?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-08-09 14:59

Citat
Kan man ikke kalde det en politisk beslutning at lave navne forbud ?
Nej. Vores demokrati er opdelt i Lovgivende, Udøvende og Dømmende instanser. Navneforbud falder ind under Dømmende, ikke Lovgivende, som er den politiske instans. Så der er du OGSÅ fuldstændig galt afmarcheret