/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kode på mapper
Fra : bjarnebr
Vist : 936 gange
100 point
Dato : 13-08-09 12:06

Jeg har en masse links liggende under foretrukne, fordelt på forskellige mapper, hvordan sætter jeg en kode på en af disse mapper, så andre ikke kan se hvilke bogmærker den indeholder.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 13-08-09 12:07

Jeg glemte at skrive at jeg bruger wista.

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 12:08

Vil du have kode på selve mappen på din computer, eller når du åbner den i browseren? og hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 13-08-09 12:15

Jeg bruger Internet eksplorer og jeg vil have kode på mappen i min komputer.

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 12:29

Så brug dette program: http://dl.filekicker.com/nc/file/130083-0M78/folder-lock.exe
Det er rigtig godt!!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-08-09 23:12

Har prøvet folder locker, det var for dyrt

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 17-08-09 19:38

Jeg har desværre ikke modtaget et svar der kan bruges til noget, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg henviser i stedet for til http://www.kandu.dk/spg139088.aspx der indeholder nogle bedre svar.