/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
For lille skærm
Fra : Schnitzel
Vist : 425 gange
110 point
Dato : 13-08-09 11:59

Hejsa.

Med mit nye video kamera fulgte der noget software med, som skulle kunne redigere i video filerne. Problemet er bare at min skærm er for lille:
Billede: http://dl.getdropbox.com/u/1523186/videocam-fail.png
.. og jeg kører kun med 1024 x 600 - RET irriterende! Og jeg har ikke mulighed for at sætte den op.

Filerne ser således ud:
Billede: http://dl.getdropbox.com/u/1523186/e_video.png

kender i et program som kan håndtere disse filer? Eller et koverterings program der kan lave filerne om til et "almindeligt" format??

På forhånd MANGE MANGE TAK!

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 65 point
Dato : 13-08-09 12:45

Du kan prøve og downloade den nyeste version at programmet på nettet og se om de måske har lavet det så om du godt kan bruge det med lavere opløsning.
Du kunne også sætter en anden skærm til computeren med en højere opløsning når du skal redigere.

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 12:54

Jeg er altså ikke lige typen, der har 10-15 skærme stående på lager. Må lige kigge efter den nyeste version.

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 13:10

.. og tak for svaret :)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-09 13:35

du skal jo heller ikke bruge 10-15 skærme du skal bare bruge 1.
Hvis du har en fjernsyns hvor du kan tilslutte et computerskærm stik så det jo let nok.

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 13-08-09 13:38

Det var også bare et eksempel, for jeg ved der er nogen der har det
Har desværre ikke et fjernsyn, hvor det er muligt

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 15-08-09 09:27

Jeg er kommet til den løsning, at jeg bare kan putte MOD-video filerne direkte i Sony Vegas, så jeg ikke skal til at konvertere :) Men, scootergrisen, du hjalp mig, så jeg giver dig point :)

Godkendelse af svar
Fra : Schnitzel

Dato : 15-08-09 09:28

Tak for svaret scootergrisen.