/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
emule
Fra : frederikshavn
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 15-04-03 12:26

Er der nogen der ved hvordan man sætter emule 27c.op,jeg kan ikke rigtig få det til at køre,der er masse upload,men det kniber med mine download's.
min forbindelse er webspeed 512-128.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : krael_113

Dato : 15-04-03 13:10

Hejsa.

Hvormeget du kan downloade med afhænger af hvilken server, du er forbundet til med emule.

Jeg har efter egen erfaring fundet ud af, det kan betale sig at sætte 'max kilder pr. fil hård begrænsning til 500, da programmet så vil kontakte 500 brugere som forespørgsel efter efter filen, og dermed sætte dig i kø. AFhængig af, hvormange downloads du har gang i på samme tid, så skal du også hæve max forbindelser til f.eks. 5000 som jeg har, så vil den max spørge 5000 brugere fordelt udover 500 brugere pr fil du downloader, og derved sætte dig i flere køer, og eventuelt lade dig komme hurtigere til fadet.

Dvs downloader du 10 filer, og din max begrænsning er på 5000, så vil du have 500 tilgængeligt på hver fil.

Håber du kan bruge mit svar til noget
'

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-03 13:14
Kommentar
Fra : krael_113

Dato : 15-04-03 13:15

med hvilken server mener jeg selvfølgelig den server, som har flest brugere og flest filer til rådighed for dig.

Du kan opdatere din filliste, ved at indsætte dette link: h*tp://ocbmaurice.dyndns.org/pl/slist.pl/server.met?download/server-best.met under
update server.met from URL.

Husk at fjerne * og indsætte t i linket, er nemlig ikke sikker på, jeg må poste links.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-03 13:16
Kommentar
Fra : Brianvigh

Dato : 27-04-03 18:41

Hej

Du skal sætte en begrænsning på din upload.
Så den ikke kan uploade med mere end 10 kb/s, hvis du uploader meget hurtigere kan det gå ud over din download.
Det er et problem med adsl'en. hvis man køre på fuld upload så dræber den din download

Kommentar
Fra : phill

Dato : 27-08-03 00:08

jeg kunne godt tænke mig at vide hvad for nogle servere som danskerene, mest er tilkoblet til. for hvis alle kørte på samme server ville det være næmmere at få fat i alt det danske!!

eller ér det bare mig ??