/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Stretch/Lycra stof?
Fra : SjalaJonez
Vist : 3298 gange
300 point
Dato : 12-08-09 20:56

Aloha..

Jeg står og leder efter noget stretch/lycra stof. Jeg ved at kam kan købe noget i stof2000 men de har ikke det store udvalg. Så er der nogle som kender nogle hjemmeside (også gerne udenlandske) hvor de har sådan noget og man kan købe flere meter afgangen?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-09 21:08

Stof og Stil.dk

Hanne

ps. checker lige mine links..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-09 21:11
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-09 21:16
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-09 21:17

Goggle Stretch lycra og voila

Hanne

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-08-09 22:27

Malika og Rosa - metervarer stof og tekstiler til håndarbejde98% bomuld og 2% stretch lycra. Bredden er 150 cm. Stoffet eg. ... Stoffet findes også UDEN lycra/stretch - se nedenfor under relaterede varer. ...
www.malika-rosa.dk/shop/moerkt-let-denim-1041p.html - Cached - Lignende -Masta Lycra Shoulder Vest - Rideudstyr - Almas A/SMasta Lycra Shoulder Vest. Varenummer, : MMR655NB-. Varegruppe, : Rideudstyr ... Undertrøje i soft stretch lycra -god pasform. Fås i navy; Str. S, M og L ...
www.almas.dk/.../show_product.asp?... - Cached - Lignende -

er der noget her der kan bruges, ??

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-08-09 23:53

Hvad skal det bruges til?
Ridebukser eller undertøj?
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 29-08-09 16:52

det skal bruges til dekorationer, og meget gerne lyse op i uv lys..
noget alla stil med det her
http://www.boomfestival.org/boom2009/images/stories/whatis/decorations_01.jpg

- Camillasmoster
Den der fabric.com ser rigtig lovende ud.