/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
zebra
Fra : jodoole
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 12-08-09 13:41

hej har fåret en kul unger , da di var klæket og begynte at svømme ud af uterpoten døde di alle

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 14:02

ØH OKAY,, SÅ kan i nok ikke sælge de zebra til zoo

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-08-09 22:54

Citat
svømme ud af uterpoten

Det Du har skrevet ville få en stavekontrol i computeren til at gå i selvsving.

Hvis Du mener en URTEPOTTE er den beregnet til jord og planter, nok derfor fiskene døde.

Kommentar
Fra : Sorthat

Dato : 04-10-09 17:19

Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet eller hvad det er du vil have hjælp til?
Hvis du har andre fisk i akvariet kan det meget vel være dem som har spist ungerne. Ungerne lever de første ca. 3 -5 dage af deres blommesæk (resten af æget som hænger på deres mave), men dår den er væk skal de til at spise selv - og det er et lidt kritisk tidspunkt. Pas på når du fodre at du ikke overfodre - og skift så vand ofte.

Kommentar
Fra : Happy0Meal

Dato : 15-10-09 13:05

Hej, når du kan se at en af fiskene er gravide skal du købe et lille akvarium som man sætter fast på sugekopper i overfladen af det store akvarie ( vis du har akvarie, bowle dur ikke ) For vis du slipper dem løs lige når de er blevet udklækket så spiser de andre fisk dem, de skal være i det lille akvarie i 4 ugers tid før de er blevet store nok til at komme ud. Har selv lige fået nye unger, halvdelen blev født i nat og de andre her til morgnen. Måske er de nye heller ikke klar til det vand i har.

Held og Lykke

Happy0Meal