/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opgavestyring i vista 32 kører
Fra : svendmogensen
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 12-08-09 10:35

Jeg ville gerne at opgavbestyringen kunne "styre"min back up, men hver gang fortæller den at den ikke kører. Jeg har prøvet de ting vista foreslår men ikke noget hjælper? Kan nogen hjælpe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-09 14:45

Du har vel i hjælp og support skrevet denne tekst >>>>opgavestyring<<<<< og søg
og klikket dig hen til at åbne opgavestyring
Og valgt opret en opgave
handling
ny
gennemse for at finde den opgave der skal udføres

Ps. jeg har ikke selv afprøvet den, for jeg laver altid backup af hele partitionen.