/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hawaii musik
Fra : Broderpivert
Vist : 1973 gange
50 point
Dato : 12-08-09 09:57

Hey. Nogle der kan komme med en masse forslag til musik til en hawaii tema fest.?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-08-09 10:14

Hawaii - Huladanser Susanne MortensenBestil også eksotisk hawaii show til din næste fest. ... Kig i min Hawaii Shop og find lige det du mangler til din næste Hawaii fest. ...

Hvis festen skal foregå udendørs, så skrue op for lyden, så naboen også får glæde af de skønne

honolulo toner,

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 12-08-09 16:39

[YOUTUBEhttp://www.youtube.com/watch?v=VlN1S2DiGvA][/YOUTUBE]

Vent lige til musikken starter, der går lidt tid.

Samme sang, som Billy Cross sang i sin tid.

Annanas som dekoration

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 12-08-09 16:40

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 12-08-09 16:43

Spike Jones

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 12-08-09 16:48

Sidste forslag:

Lej en storskærm + Elvis Blue Hawaii + Showet fra Hawaii 1968 (?)

Ren kitch. Nåh, jeg kunne nu meget godt lide hans musik, selv om Beatles var bedre.

Jaak

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 13-08-09 16:50

Hvad så Sir?

Har du snart styr på Hawaii-tropperne?

Ellers invitér hele selskabet til Hawaii:

http://www.mytravel.dk/hawaii

Mere autentisk end hjemme i baghaven, ikke?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 13-08-09 21:34

Hehe, kan kun give dig ret ja-ak. Meeeen tror det bliver lidt for dyrt. Ej jeg mangler flere kunstner som man kan spille???