/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Manglende ? (body fluid)
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 593 gange
55 point
Dato : 12-08-09 01:56

Hvad sker der lige.

Mangler tåre flåd? og (snot-næse) normale betingelser ved træk og andet.
Nyser og andet, MEN så heller ikke mere = tilbage til normalt.

Skal ikke sige om det efter en SÆRDELES overdreven produktion af samme,
hvor jeg B.la brugte Systane for at stoppe tårer, i/ fra direkte træk,? KLIMA_anlægget.
åbne vinduer og andet træk.
Men nu, er der altså INTET,
Føler mig som en anden tør MUMIE.

Dog har jeg en MÆRKELIG smag, ligesom OLIE, når der endelig kommer (væske)

+++
og lægen er lige omkring døren JO/ ja_DAK, men nu spørger jeg om nogen kender til det.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 27 point
Dato : 12-08-09 12:06

- det lyder s.. ik' godt klumme_o.s.v.
Du kan li'så godt trække plænen over hovedet.

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 15-08-09 21:59

Tak for svaret Staufen??_burg

Det kom efter et andet indlæg om (indhalering) direkte nde i lungerne.

Men bare rolig

DET HAVDE *KUN* SAT SIG SOM EN / KEMISK REAKTION/ betændelse.
Sikker derfor man FÅR FANDENS små og mellem gode svar herfra = sieg H
og andre __________________?

Men * for den sidste bemærkning_
Citat
Du kan li'så godt trække plænen over hovedet.

Og det skulle være et forum__hvor alla tror på
nå_håber du ligger og er TOTALSKADET.

Skal jeg ringe_____FUCK mennesker og deres svar.

/

FANDME MEGET

lidt at vælge mellem

TEAMET.
STADIG _ IKKE MIG-