/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picasa
Fra : yttan
Vist : 772 gange
300 point
Dato : 11-08-09 19:28

Er der nogen der kender til Pisaca fotosystemet.
Havde masser af billeder i mapper og sorteret i album.
Stod på en mappe og kom til at trykke på SLET FRA PICASA.
Uden yderligere spørgsmål forsvandt alle billeder både i mapper og album.
Mapper og album stod yderst til venstre men med 0 billeder.
Picasa blev lukket ned og så forsvandt også teksten tilvenstre. Da vi åbnede igen var de også væk.
Billederne ligger på hard disk. Men alle datoer rettelser og tilføjelser og sorteringer er de alle mon forsvundet.
Billederne ligger ikke i windows papirkurv og picasa har vel ingen papirkurv

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 11-08-09 19:38

De er uhelbredeligt borte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-09 20:04

Uha da da....

Hvis din Picasa er indstillet til også at slette "kildefilen" - så er du på spanden.....

Er det kun miniaturerne der er slettet må du starte forfra.... men billederne er stadig på din harddisk - bare scan igen....

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 11-08-09 20:28

Citat
Hvis din Picasa er indstillet til også at slette "kildefilen" - så er du på spanden.....

HVORFOR dog det.
Medmindre det var uploadet til nettet.

http://www.oo-software.com/home/en/products/oounerase/index.html

ellers ved selv refi, at der findes gratis programmer til gen-erhvervelse af billeder og filer.

Citat
De er uhelbredeligt borte.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 11-08-09 20:30

Citat
SLET FRA PICASA

Stadig på din disk__MEN slettet fra ? Picasa

IMPORTER ENGANG MERE, OG klik engang imellem på GEM knappen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-09 20:41

Citat
IMPORTER ENGANG MERE

Det er jo det jeg siger - bare i FÆRRE ord

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-08-09 01:15

Citat
Det er jo det jeg siger - bare i FÆRRE ord

VRØVL OG MØJUNGER

OG GENUDSENDELSER

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 20-08-09 13:39

og husk at tryk på upload, ellers bliver det ikke gemt

Kommentar
Fra : yttan

Dato : 20-08-09 14:49

Tak for svar
Men ikke nogen, vi rigtig kunne bruge.
Til interesse for nogle - måske - har vi nu fået oplyst, at billederne stadig ligger på Picasa. Man skal gå ind under Værktøjer og mappeadministration.
Det var korrekt og en stor lettelse for os