/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch start problem
Fra : puch-drengen
Vist : 396 gange
150 point
Dato : 10-08-09 21:07

Hej alle sammen..

Jeg har et lille problem med min dejlige puch maxi 2 gear. Jeg har selv haft den skilt ad ved at tage alt af, da jeg skulle male den. Efter den så er blevet malet og samlet. har jeg ikke kunnet starte den. Den giver gnist. kompresionen er der. Men jeg havde et lille problem tidligere med karburatoren hvor den pumpede ud med benzin ved tippen. Men jeg afkalkede den og nu pumper der ikke benzin ud af den mere, men den vil stadig ikke starte. Nogen der kan hjælpe? Evt hvordan kan jeg tjekke om benzinen går fra karburatoren ned til cylinderen? og hvad kan problemet ellers skyldes?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-08-09 21:20

Husk at hælde benzin på den!

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 10-08-09 21:21

Jaja.. Det tager jeg som en selvfølge haha.. ;)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-08-09 23:05

Ok - det er en ret vigtigt detalje. Har du husket at åbne for benzinen?

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 11-08-09 12:47

Ja det har jeg..

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 11-08-09 13:55

Kommer der benzin ned i svømmer huset ??.

Hvis : Er det dyssen der er stoppet.
Hvis ikke : Er det niveau ventilen (Den svømmeren trykker på) som har sat sig fast..

Peter

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 11-08-09 20:59

Der er benzin i svømmerhuset.. Tror jeg har fundet løsningen.. Prøvede at tage tændrøret af og det stank helt vildt af benzin men der var en af pindboltene der var løs.. Så det vil jeg prøve at fixe i morgen.. :)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-08-09 21:38

Det er ikke en fejl at der kommer benzin ind i cyllinderen.

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 17-08-09 08:54

Nej men så vidste jeg jo at der kommer benz derhen..

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 23-08-09 14:54

Jeg har prøvet at lave det nu, men det har desværre ikke hjulpet.. :( Hver gang jeg begynder at kickstarte den kommer der en meget mørk olie ud ved udstødningen.. Den står faktisk og drypper er det normalt eller kan det være en grund til den ikke vil starte?

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 24-08-09 20:50

Nu har jeg knoklet videre med den.. Tændingen står forkert tror jeg, Stemplet er helt i bund når platinerne er lukkede og når stemplet er på toppunktet er platinerne åbne.. Kan det være det?