/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
dannebrog
Fra : Palle19
Vist : 3013 gange
50 point
Dato : 10-08-09 20:21

hej
ved i om det er muligt at købe et sengesæt med Dannebrog. Eller om det overhovedet er "lovligt" at producere sådan et, med henblik på de uskrevne regler som angår dannebrogsflaget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-09 20:27

Altså når de uhindret kan brænde flaget kan du vel også lune dig ved det.

Biler må da godt blive malet i flagenes farver. Eks. Moris Mascot med det engelske flag.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-09 20:30

Men få ikke diarré i sengen, det er blasfemi

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 10-08-09 20:30

jamen så et program i går hvor en kvinde lå i et sengesæt lavet af det britiske flag, og så kunne det jo være sjovt at have et af det danske flag

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-09 20:33

Nu er briter jo også småskøre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-09 20:35

Mon ikke det allerede er lavet af en eller anden.
De der roligans må da have sovet i et flag, sådan som de ser ud i ansigtet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-09 20:36

Men husk at det Danske flag ikke må røre jorden............. så pas på når det hænges til tørre.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-08-09 20:41

Citat
Men husk at det Danske flag ikke må røre jorden............. så pas på når det hænges til tørre.

Nu bliver sengetøj eller andet stof jo ikke til et flag, blot det ligner...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-09 20:41

Så kan man næsten også være sikker på at det er danskere der bliver produceret under dynen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-08-09 20:46

Citat
og så kunne det jo være sjovt at have et af det danske flag

få den mønsterbeskyttet pr. omgåemde, det første du har et eksemplar færdigt, for så må du da

være fast leveandør til konge huset, og med en rimelig god afsætnings antal, efter som de føder

børn på samme plan som gråsspurvene føder unger, du skal nok også tænke i de baner,

halv Dansk og halv Fransk,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-08-09 21:06

Citat
Nu er briter jo også småskøre

Nok lige så meget, som danskerne luffea. men Britterne tænker kun på en ting, først og fremest,

incl. Hendes Kongelig højhed, at klokken skal blive 5 minutter over kl 6,oo, fordi så har de

1435 minutter til seks, og sjov time,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-09 21:08

Ka' du ik' bruge FC. Barcelona ..istedet?

http://www.botex-boligindretning.dk/Default.aspx?ID=123&BxpID=3340

Ku' iøvrigt hverken finde hoved eller hale i dette Google link:
Citat
Designer sengetøj Outlet Anmeldelser | JennyReviews.com
Når du handler for dit sengetøj og andre produkter på denne hjemmeside vil du ... Chinese (Simplified) flag · Chinese (Traditional) flag · Portuguese flag ...
www.jennyreviews.com/da/...and.../designer-linens-outlet/ - Cached - Lignende

Citat: http://www.google.com/search?q=senget%C3%B8j+flag&rls=com.microsoft:da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&rlz=

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-09 21:27

Englændere ER skøre.
To engelske professorer flød ned af Nilen på en tømmerflåde i 1837.

-Der var lige en krokodille der bed min højre fod af.

-Bed den om at spytte ud, så kan jeg også få min højre arm tilbage.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-08-09 00:27

Man bruger pr tradition undertiden dannebrog til at dække kister indtil begravelsen.
så synes jeg det vækker uheldige associationer at sove med det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-08-09 01:23

Citat
Man bruger pr tradition undertiden dannebrog til at dække kister indtil begravelsen

Okay, man kan vel også sove med dynen "på halvt"

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 11-08-09 15:12

Gode og finurlige svar, man skulle måske prøve hos de danske rooligans

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 11-08-09 16:14

Et af disse = lagen eller sengetæppe:

http://www.botex.dk/Default.aspx?ID=1298&BxpID=4293

2, som er syet sammen = sovepose.

JaAk

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-08-09 17:39

Hvis stangen er lang så køb et stort.
Du bliver jo ikke straffet hvis du hejser flaget før kl 8 eller glemmer at stryge det ved solnedgang- så sov du bare sødeligt på dannebrog ( dog ikke splitflag) det har jeg da gjort ved flere festlige lejligheder,men det kradser en smule. Er særdeles holdbart ved sømmelig brug.
Du må være forberedet på at flere i bekendtskabskredsen vender de hvide striber ud af øjnene

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-09 15:42

Når man kan købe nervøs velour med Dannebrog "malet" på, kan det da vist ikke blive værre, oder was?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-08-09 22:30

Man har vel en stang til at hejse flaget i sengen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-09 11:47

.......... en sengehest