/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gammel viden???
Fra : habibiPro
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 10-08-09 12:40

Julemanden Ballegaard Knudsen udtaler sig på DJ hjemmeside, om at råvildt dødeligheden på Fyn. Efter han har læst en bog, har han det endegyldige svar, om at det skyldtes en for stor en bestand at dødeligheden er stor
Var det bare hele årsagen, kunne Fynboerne vel finde ud af at læse denne bog og efterleve. Hvis der er hold B K teroi er det fuldstændig omsonst med den store undersøgelse der finder sted, som er dyr og arbejdskrævende.
Det ville have været en meget nemmere og billigere at sende B K. over til Fyn på en foredrags tune, hvor han kunne forælle det er bare med at skyde ned fra en side af.
B K. burde nok vente med at udtale sig til undersøgelsen er til indebragt, for så siden at lege kloge Aage. Husk Jægerforbundet er gået helhjertet ind i undersøgelsen.
Pas nu på B K. at du ikke træder Ole Roed over foden, ved at fortælle du er den alvidende på dette område, og han er med til at bruge medlemmernes penge til ingen verdens nytte, fremfor at læse i en bog.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-08-09 12:54

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-08-09 12:57

Hvorfor pokker kommenterer du det ikke på deres hjemmeside, eller kunne du ikke stå for fristelsen til endnu en gang at skrive hans rigtige navn. Stop det dog. Det hører ingen steder hjemme.

Det her sted er et sted hvor vi hjælper hinanden og ikke personjagt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-08-09 13:02

Også min mening granner01 Debater tingene hvor de høre hjemme, men det kan "Pipsomhab"
jo ikke, for på DJ forummet er han nød til at opgive sit navn. Så lad os tie ham ihjæl her.....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-09 13:27

Dødeligheden for alle levende væsner er vel 100%...........i sidste ende

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-08-09 14:32

Til Granner 1

Husk DJ hjemmese er lige så lukket som i det kommunistiske Sovjet, se bare hvor meget B B får slettet. DJ forbyder at nævne væsentlige ting..
Der hvor jeg vil hen, er når B B kan udtale sig så bombastisk, efter at have læst en bog og kan udtale, det er gammel viden, hvorfor råvildt dør. Er det helt nytteløst at bekoste så kosbar en undersøgelse hvis det var så enkelt, og tillige drager Råvildtforening ind, fordi han føgler trang til at gøre sig bemærket.
Lad os tie ham ihjæl skriver B B han mener nok ihjel. Vil B B tie da må man sige tak.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 10-08-09 22:26

Igen et indlæg fra habibipro som ikke holder sig til det, som det hele drejer sig om.
Hvad kommer det os ved, hvad bb1 skriver eller hvordan han staver - hvis nogen vil svare ham på DJ`s hjemmeside så gør de det jo nok - Dette her er KanDu, men det er ikke gået op for habibipro.
Han tror man blot kan trække debatten herover, så han kan fortsætte med at være anonym og så udelukker han enda bb1, som han så i ro og mag blot kan svine til - Fy for en led s.....

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 10-08-09 22:31

Jeg glemte forresten lige: bb1 har ikke i sit indlæg påstået noget som helst eller sagt at han er ekspert. Han har henvidst til en Tysker, som er det, men er man så ubegavet som habibipro, så fatter man det jo ikke - hvor må hverdagen være svær for habibipro...

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 11-08-09 13:35

Ballegaard Knudsen lad nu være med dit julemand vrøvl, man skal være utrolig dum for ikke kan finde ud af at B K er Julemanden, din skrive måde har afsløret dig forlængst. Du er blot blot blot alt for dum til at fremstå som en anden person.
Gamle Habibi Pro kan du ikke narre.

B K. du skulle være stolt over at nogen gider svarre dig her på Kandu, ingen gør det på DJ ellers sletter de dine forvrøvlede indlæg, sådan er det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-08-09 20:00

Bare for at dele "sol og vind" lige.Og efter en "hektisk" gennemgang af de herres formåen udi stavningens kunst,kan jeg vist konkluderer at resultatet er næsten ens:

Citat
Hvis der er hold B K teroi

og
Citat
Så lad os tie ham ihjæl her.....

Bare fortsæt jagten på hinanden og lad dyrene i fred.

PS.:Bortset fra det,er jeg ikke selv "ekspert" i stavning,men disse to citater,"faldt mig lige i øjnene.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 11-08-09 21:38

Kære Mosebaek.

Jeg vil ikke love at holde mig fra dyr og fugle, skyder dog kun til egen gryde, jeg lader andre om at afholde prostitutions jagt og jagtalfonseri for selv at have råd til at gå på jagt, som nogle store jagtherre, der lejer stor godsjagter og videre udlejer som dagjagter.
Jeg kan godt lide at gå ud i naturen med hund og bøsse se vildtet, det er naturligt at høste lidt af tillægget, uden at drive rovdrift. En dag i skov mose og mark er ikke ensbetydende med man skal drive rovdrift, et enkelt vel anrettet skud og bytte med hjem og fortære, er jagt nok for mig, og ikke noget med at udsætte skydefugle, og afholde store prangende vildt parader og lade sig fotografere og fortælle vidt og bredt om hvilken stor jæger man er. der er noget der hedder etik og moral, det modsatte har jeg benævnt, som har med penge penge og mange penge at gøre

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 12-08-09 06:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
ikke mere kød på det ben