/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
sex shoop
Fra : lexiben2
Vist : 1238 gange
300 point
Dato : 10-08-09 11:56

hvor ligger den bedste/største sex shoop i ålborg ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-08-09 12:32

Nemt nok, søg på google, stav det rigtigt, skriv i søgefeltet Sexshop Ålborg

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 10-08-09 12:39

Vil tro det enten er Kima på Østerbro eller den gamle som lå i Danmarksgade som brændte ned. Men som nu ligger nede omkring Øster Anlæg i Sjællandsgade.

Ellers er det flere på Vesterbro, en på hjørnet ved Kattesundet og DreamX på Bouledvarden.

Det er vist dem jeg lige kan komme i tanker om.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-08-09 13:01

Hvorfor hedder det egentligt sexshop når man ikke kan købe sex ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-09 13:47

Citat
Hvorfor hedder det egentligt sexshop når man ikke kan købe sex ?

Og hvor har du fra man IKKE kan det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-09 15:13

Hvis det er et indremissionsk område kan man jo kalde det for en hjælpemiddelbutik.

Hvad angår køb af sex samme sted. Find noget til 199 kr, gå hen til dullen ved kassen og sig med et glimt i øjet at Du gerne vil trække 1000 kr på Dankortet men gerne vil have tilbage i naturalier.