/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
gratis fluid/smoke simulator ?
Fra : trille2009
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 08-08-09 16:39

hej, er der nogle af jer derude ved om man kan få et gratis freeware smoke/cloud/fire plugin til 3d max 5, istedet for at skulle købe fumefx som koster langt over 10.000kr ?

Hvad med en fluid simulator som plugins, som kan lave realistisk vand/ocean ligesom realflow, men som freeware ?

evt. et download link, er der muligt i kan putte der her på Kandu ?.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 08-08-09 19:39
Kommentar
Fra : trille2009

Dato : 08-08-09 21:16

ihh, altså det er jo ikke smart at ligge dette link her på kandu, da det rapidshare og sikkert er warez, altså pirat kopiering, linket henviser til glu3d som er et proffesionelt kommercialt 3d fluid simulation software, som man ikke kan downloade full version, med mindre man køber det, men der kan man åbentbart her ?!!!.

vær sød ikke at ligge noget somhelst med warez at gøre det er er straffbart, slet ikke her på kandu, men jeg blander mig ikke og siger hellere ikke noget til kandu, det må du selvom, desuden få man bare vlidt mange virus hvis man downloader warez, næ jeg holder mig til opens source og freeware, hvis jeg ikke kan få fat på programmet for det er kommercialt køber jeg det,. basta.