/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
oplader til min boremaskine!!!
Fra : steffen15
Vist : 1167 gange
100 point
Dato : 07-08-09 21:41

Hey har fået en bordmaskine af min ven men den mangler lader.. kan dog bruge den omformer som min ruter bruger men det er bøvlet så har jeg jo ingen net imens den skal oplade..
har taget nogle billeder af den så kan i måske finde en lader jeg kan købe.. på forhånd tak

http://peecee.dk/upload/view/184943

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 07-08-09 21:58

EN NY LADER KOSTER CA. DET SAMME SOM EN NY BOREMASKINE MED LADER.

VI HAR PRØVET DET ET PAR GANGE.

MVH
AG112

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-09 22:10

Medmindre Du er på nettet 28 timer i døgnet og dermed bliver syg af søvmangel er det vel muligt at finde et tidspunkt at oplade på.

Ganske vist skriver AG112 ALTID med STORT for at fremhæve sit eget svar over alle andres, men det er billigere at købe en ny maskine hvor Du for manges vedkommende også får et ekstra batteri med.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 07-08-09 22:30

min computer står som server så er online 24-7

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-09 22:35

Du køber bare en universal lader. Der får du med det stik du skal bruge. Bare pas på ar det er nok volt på laderen.Du kan se på batteriet eller boremaskinen hvor mange volt dn skal have.Husk at polvende rigtig.Hvis laderen er på indtil 12 volt koster den ikke meget.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 07-08-09 23:36

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-08-09 19:56

Tak selv